Edukacja hybrydowa – konieczność czy przyszłość szkolnej rzeczywistości?

212

Redakcja Zachodniopomorskiego Dwumiesięcznika Oświatowego „Refleksje” zaprasza do współtworzenia numeru 3/2021, który będzie zatytułowany EDUKACJA HYBRYDOWA. Zachęcamy do zaprezentowania i omówienia na naszych łamach Państwa doświadczeń związanych z różnymi formami nauczania zdalnego i mieszanego, tym koncepcji metodyczno-dydaktycznych, z włączeniem praktycznych przykładów zastosowania nauczania hybrydowego (blended learning) na wszystkich etapach edukacji.

Chcielibyśmy poprosić Państwa o napisanie tekstów – przede wszystkim takich, które będą prezentowały podejście do różnych metod i form edukacji hybrydowej. Proponujemy między innymi takie tematy, jak:

  • Czy edukacja hybrydowa ma szanse na stałe zagościć w praktyce pedagogicznej i edukacyjnej polskiej szkoły?
  • Hybrydowa czy zdalna? Alternatywne formy dydaktyki a nowoczesne technologie w szkole.
  • Moje metody pracy w ramach edukacji hybrydowej – przykłady dobrych praktyk.

Można także zaproponować swój temat – niezależny od powyższych propozycji. Gotowe artykuły prosimy nadsyłać na podane poniżej redakcyjne adresy poczty elektronicznej do 7 lutego 2021 roku. W razie chęci współpracy będziemy wdzięczni za wcześniejszy kontakt – pomoże nam to zaplanować zawartość wydania. Jesteśmy przekonani, że Państwa zaangażowanie umożliwi nam stworzenie wyjątkowego numeru!

Napiszcie do nas – zapraszamy serdecznie!
Sławomir Iwasiów, redaktor prowadzący (siwasiow@zcdn.edu.pl)
Katarzyna Kryszczuk-Mańkowska, sekretarz redakcji (kmankowska@zcdn.edu.pl)