Konferencja online: Szkoła po pandemii

632

W ramach cyklu szkoleń „Wakacje z ZCDN-em” zapraszamy Państwa 28 czerwca, w godzinach 10.00–13.00, do udziału w konferencji online „Szkoła po pandemii”. Refleksji poddane zostaną różne kwestie związane z okresem pandemii, nie tylko w kontekście nauczania, ale także własnego samopoczucia po tak stresującym czasie.

Jaka będzie szkoła po pandemii? Co pandemia zmieniła w relacjach grupa klasowa – nauczyciel? Jak poradzić sobie ze stresem związanym z nietypową sytuacją? Na te oraz inne pytania postarają się odpowiedzieć podczas konferencji zaproszeni przez nas specjaliści.

Program konferencji:
10.00–10.15 – Otwarcie konferencji
10.15–11.00 – Edukacja z uczniem w roli głównej. Jak rozwijać metodykę zajęć lekcyjnych dzięki doświadczeniom edukacji zdalnej?, Krzysztof Jaworski
11.00–12.00 – (Od)budowanie relacji. O byciu razem w realu, Iwona Kołodziejek
12.00–12.45 – Zadbaj o siebie. Przywrócenie równowagi po pandemii, Anna Kuzynin
12.45–13.00 – Podsumowanie konferencji
Termin: 28 czerwca, godz. 10.00–13.00
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się konferencja, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: III/13.

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Jaworski – koordynator i trener projektów edukacyjnych (m.in.: Mistrzowie Kodowania, Zaprogramuj Przyszłość, Cyfrowy Dialog). Laureat konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2013. Absolwent programu Future Classroom Lab realizowanego przez European Schoolnet w Brukseli. Uczestnik międzynarodowych konferencji Scratcha w Budapeszcie i USA (MIT, Boston). Prelegent na wielu konferencjach edukacyjnych, m.in.: Inspiracje, TEDxPiotrowskaStreetSaloon, BeZee, Zlot Innowacyjnych Nauczycieli, Informatyka w Edukacji.

Iwona Kołodziejek – polonistka, doktor nauk humanistycznych w dziedzinie dydaktyki. Swoją pracę doktorską (obronioną na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego) poświęciła problemowi różnicowania polonistycznego procesu kształcenia, szczególnie w odniesieniu do potrzeb uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym. Jest współautorką książki Klasa szkolna – przestrzeń działania nauczyciela polonisty.

Anna Kuzynin – z wykształcenia historyczka, w trakcie studiów psychologicznych. Od  6 lat szkoli się w medycynie ajurwedyjskiej – najstarszej medycynie na świecie (5 tysięcy lat) w instytucie Jiva Ajurweda w Indiach. Ukończyła trzy poziomy kursów ogólnych  oraz dodatkowo psychologię wedyjską, leczenie tarczycy oraz  chorób układu nerwowego, a także detoksykację organizmu oraz ziołolecznictwo. Od dwóch lat regularnie konsultuje pacjentów w gabinecie medycyny ajurwedyjskiej, w którym proponuje także zabiegi lecznicze oraz leczenie ziołami  ajurwedyjskimi.