Rola mediów w zarządzaniu kryzysowym

216

Uczestnicy dowiedzą się, jak przygotować się do bezpośrednich kontaktów z dziennikarzami mediów tradycyjnych i social mediów podczas sytuacji kryzysowej. Ponadto zdobędą umiejętności reagowania na pogłoski, plotki; poznają reguły budowania pozytywnych relacji z mediami. Otrzymają dziesięć przykazań zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej.
Szkolenie poprowadzi Beata Mikołajewska-Wieczorek – absolwentka studiów humanistycznych Uniwersytetu Szczecińskiego. Dziennikarz z ponad 25-letnim stażem; reporter, lektor, prowadząca i wydawca programów informacyjnych i publicystycznych (także live). Posiada bezterminową kartę ekranową. Autorka wielu programów telewizyjnych. Z sukcesem ukończyła szkolenia i warsztaty z zakresu: Psychologii Reklamy, Nowych Technik Medialnych a także Umiejętności Interpersonalnych zorganizowanych przez Wydział Psychologii, Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji UW oraz Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Od 15 lat wykładowca akademicki. Realizuje zajęcia z Edukacji Medialnej, Public Relations, Komunikowania się z mediami w praktyce itp.

Szkolenie: Rola mediów w zarządzaniu kryzysowym
Zakres: Istota sytuacji kryzysowej i jej rodzaje. Kryzys a wizerunek. Przygotowanie komunikatu prasowego. Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej.
Termin: 24 czerwca, godz. 10.00–14.00
Prowadząca: Beata Mikołajewska-Wieczorek
Miejsce:
Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin
sala 121
Odpłatność: 50 zł

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o zarejestrowanie się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: II/K/11.