ZCDN

Fizyka w medycynie – seminarium dla nauczycieli

Polskie Towarzystwo Fizyki Medycznej, Zachodniopomorskie Centrum Onkologiczne oraz Instytut Fizyki Uniwersytetu Szczecińskiego zapraszają do udziału w seminarium „Fizyka w Medycynie”, które odbędzie się 26 maja br. na Wydziale Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (sala 106, ul. Wielkopolska 15 w Szczecinie). Spotkanie skierowane jest do nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych w szkołach ponadpodstawowych.

Podczas seminarium uczestnicy będą mieli okazję poznać rolę fizyki w rozwoju technologii medycznych, możliwości zatrudnienia dla absolwentów fizyki i fizyki medycznej, a także wezmą udział w dyskusji o stanie fizyki w edukacji. Przedstawione zostaną również szczegóły konkursu na prezentacje dla uczniów szkół ponadpodstawowych.

Udział w seminarium zostanie potwierdzony certyfikatem.

Zgłoszenia

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz zgłoszeniowy do 23 maja.

Informacji w sprawie seminarium udziela dr n. med. Karolina Jezierska z Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego – kontakt:

Program seminarium

10.00–10.05 – Otwarcie – Tomasz Denkiewicz

10.05–10.20 – Informacja o konkursie „Fizyka w Medycynie” – Karolina Jezierska

10.20–10.50 – Dyskusja – Mirosław Lewocki (moderator)

10.50–11.10 – Praca dla fizyka – Magdalena Łukowiak

11.10–11.20 – Oferta studiów w Uniwersytecie Szczecińskim (Instytut Fizyki) – Tomasz Denkiewicz

11.20 – Zwiedzanie laboratoriów Instytutu Fizyki Uniwersytetu Szczecińskiego

Podobne wpisy:
Bezpłatny dostęp do Canvy dla uczniów i nauczycieli

Dzięki współpracy Ministerstwa Edukacji Narodowej i globalnej platformy do komunikacji wizualnej Canva – wszyscy nauczyciele i uczniowie od klasy czwartej szkoły podstawowej mogą uzyskać bezpłatny dostęp do aplikacji.

Konkurs dla młodzieży „Konstruktorzy Marzeń 2024”

Centrum Nauki Kopernik wraz z partnerem strategicznym – firmą Boening zapraszają do udziału w konkursie „Konstruktorzy Marzeń 2024”.

Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?

Instytut Badań Edukacyjnych opracował informatory dla nauczycieli i dyrektorów szkół, zawierające przykładowe rozwiązania i dobre praktyki wspierające uczniów w samodzielnej nauce.