ZCDN

Konkurs EDUinspirator „Nowe horyzonty edukacji”

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji po raz kolejny organizuje konkurs dla osób zaangażowanych w realizację międzynarodowych projektów edukacyjnych, które wyróżniają się szczególną aktywnością i wysoką jakością prowadzonych działań, wpływają na rozwój innych i przyczyniają się do pozytywnych zmian w lokalnym środowisku. Do udziału można się zgłosić, wypełniając formularz na stronie organizatora.

Dotychczas tytułem EDUinspiratora nagrodzone zostały osoby kreatywne, ambitne, zaangażowane, innowacyjne, umiejące przekazać zdobywane kompetencje innym, będące inspiracją.

Oprócz konkursu dla nauczycieli, pracowników szkół wyższych i przedstawicieli NGO-sów, FRSE organizuje także konkurs dla młodzieży – Młody EDUinspirator.

Wszelkie informacje o konkursie, w tym regulamin i formularz zgłoszeniowy, znajdują się na stronie FRSE.

Podobne wpisy:
Kierunki realizacji polityki oświatowej 2024/2025

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025 Edukacja prozdrowotna w szkole – kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej, nauka udzielania pierwszej pomocy. Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za  region i ojczyznę. Edukacja dla bezpieczeństwa i proobronna.  Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich […]

Błąd w dydaktyce – nowa publikacja IBE

Instytut Badań Edukacyjnych opublikował książkę „Błąd w dydaktyce. Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne” autorstwa Krzysztofa Biedrzyckiego, Marcina M. Chrzanowskiego, E. Barbary Ostrowskiej. Publikacja została oparta na rozwiązaniach zadań w badaniach PISA.

Kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025

12 czerwca ministra edukacji narodowej podpisała dokument, w którym wyszczególnione zostały podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa oraz kierunki realizacji zadań z zakresu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2024/2025.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z jego treścią.