ZCDN

Jak wykorzystać urządzenia cyfrowe do realizacji doświadczeń przyrodniczych?

W trakcie lekcji zademonstrowane zostaną zastosowania urządzeń cyfrowych w przeprowadzaniu doświadczeń na lekcjach fizyki i chemii. 
Lekcja otwarta: Doświadczenia cyfrowe w edukacji przyrodniczej
Termin: 21 kwietnia, godz. 12.00–15.00
Miejsce: IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Świętej Kingi 2 (pracownia fizyczna)
Prowadzący: Janusz Olczak, Agnieszka Kraszewska
Forma bezpłatna

Aby wziąć udział w lekcji, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: I/J/7.

Podobne wpisy:
„Historia na czasie”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu inaugurującym prace sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii „Historia na czasie”, które odbędzie się 21 listopada w formule online, w godzinach 16.30–17.30.

Książka dobra na wszystko! Spotkanie autorskie

Czy młodzież chętnie się włącza w działania społeczne? Jak angażować młodych do pracy na rzecz innych? Czy partycypacja jest wdrażana w szkole? Na te i inne pytania odpowie dr Małgorzata Mikut z Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego – autorka książki „(Za)angażowanie młodzieży. Ku pedagogice i edukacji zaangażowanej społecznie” – podczas spotkania, które odbędzie się 21 listopada, w godzinach 16.00–17.30, w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej.

Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka. Blog na Zmianę (Odcinek XVI)

Są przyrodzone, powszechne, niezbywalne i niepodzielne. 20 listopada 1989 roku Zgromadzenie Ogólne ONZ przyjęło Konwencję o Prawach Dziecka. Warto poszerzać wiedzę na ich temat.