ZCDN

Co robić, gdy uczeń przejawia trudne zachowania?

Zajęcia rozpoczną się wykładem. Następnie uczestnicy szkolenia poznają techniki kształtowania zachowań pożądanych u uczniów oraz radzenia sobie z ich trudnymi zachowaniami. Dokonają analizy studium przypadku i zaplanują działania modyfikujące zachowania u uczniów.

Szkolenie: Techniki behawioralne w pracy z uczniami przejawiającymi trudne zachowania
Zakres tematyczny:
Edukacja z perspektywy analizy zachowania. Przyczyny trudnych zachowań uczniów. Techniki kształtowania zachowań pożądanych uczniów oraz radzenia sobie z trudnymi zachowaniami. Analiza przypadków.
Termin: 6 maja, godz. 10.00–13.00
Prowadząca: Renata Majewska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się szkolenie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/A/7.

Podobne wpisy:
„Historia na czasie”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu inaugurującym prace sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii „Historia na czasie”, które odbędzie się 21 listopada w formule online, w godzinach 16.30–17.30.

Książka dobra na wszystko! Spotkanie autorskie

Czy młodzież chętnie się włącza w działania społeczne? Jak angażować młodych do pracy na rzecz innych? Czy partycypacja jest wdrażana w szkole? Na te i inne pytania odpowie dr Małgorzata Mikut z Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego – autorka książki „(Za)angażowanie młodzieży. Ku pedagogice i edukacji zaangażowanej społecznie” – podczas spotkania, które odbędzie się 21 listopada, w godzinach 16.00–17.30, w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej.

Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka. Blog na Zmianę (Odcinek XVI)

Są przyrodzone, powszechne, niezbywalne i niepodzielne. 20 listopada 1989 roku Zgromadzenie Ogólne ONZ przyjęło Konwencję o Prawach Dziecka. Warto poszerzać wiedzę na ich temat.