ZCDN

„Plebiscyt doświadczeń”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego

W ramach sieci, trwającej cały rok szkolny, zorganizowane zostaną cztery spotkania stacjonarne. Ponadto będą się odbywać cykliczne spotkania online, zakładające wymianę doświadczeń, analizę dobrych praktyk stosowanych przez uczestników oraz wspólne wypracowanie nowych rozwiązań wspierających pracę nauczycieli.

„Plebiscyt doświadczeń”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
Zakres tematyczny: Nowoczesne metody i narzędzia edukacyjne wykorzystywane w edukacji przedszkolnej.
Termin: 19 września, godz.  16.30–18.00
Forma bezpłatna
Prowadząca:
Renata Wiśniewska

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń. Numer formy doskonalenia – III/1.

 

Podobne wpisy:
Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa oraz zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w roku szkolnym 2025/2026. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z treścią dokumentu, w którym zostały one wyszczególnione.

Czasowe wstrzymanie wypożyczeń w Bibliotece Pedagogicznej

Uprzejmie informujemy, że w okresie od 14 lipca do 17 sierpnia Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej będzie nieczynna. Ponadto od 16 czerwca do 30 września nie będzie można wypożyczać zasobów biblioteki (przyjmowane będą jedynie zwroty).

Czy AI zastąpi nauczycieli? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w nowym numerze „Refleksji”

Tym razem redakcja proponuje namysł nad wpływem nowych technologii na kierunki rozwoju edukacji. Tytułowa formuła ALFABETYZMU CYFROWEGO odnosi się głównie do pytania o to, w jakim zakresie oświata, w obliczu ekspansji sztucznej inteligencji, powinna przeformułować swoje zadania i cele o charakterze społecznym? Szkoła dzisiaj nie tylko uczy (w znaczeniu: kształtuje wiedzę), ale przede wszystkim wyposaża dzieci i młodzież w kompetencje społeczne. Narzędzia AI jeszcze tej sztuki uspołeczniania nie opanowały, choć – jak doskonale wiemy – szybko się uczą. Kim zatem są współcześni nauczyciele/nauczycielki? Z pewnością kimś więcej niż odpowiadający „na każde pytanie” chatbot.