ZCDN

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego z roku 2022

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego z roku 2022”, które odbędzie się online 7 marca, w godzinach 17.00–19.15.

Podczas szkolenia zostaną przedstawione wnioski i rekomendacje z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego przeprowadzonego w roku 2022. Uczestnicy i uczestniczki będą mieli okazję do zadawania prowadzącej pytań dotyczących egzaminu.

Warsztaty: Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego z roku 2022

Zakres tematyczny: Mocne i słabe strony ósmoklasistów w pracy z arkuszem w roku 2022 w kontekście przygotowań do egzaminu z języka polskiego w roku 2023. Raport o trudnościach przedmiotowych i błędach najczęściej popełnianych przez uczniów. Wskazówki i podpowiedzi niezbędne do pracy z ósmoklasistami na lekcjach języka polskiego.
Termin: 7 marca, godz. 17.00–19.15
Prowadząca:
Klaudia Szostak
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia I/C/2.

Podobne wpisy:
Drogi do niepodległości – gra planszowa Muzeum Historii Polski i sposoby jej wykorzystania na lekcjach historii

24 października w ZCDN-ie gościć będziemy Gabrielę Sierocińską-Dec, kierowniczkę Działu Edukacji Muzeum Historii Polski, oraz Adama Rębacza, zastępcę kierownika Działu Edukacji Muzeum Historii Polski. Podczas warsztatów skierowanych do nauczycieli historii zaprezentowana zostanie gra planszowa „Drogi do niepodległości”, a także wskazane zostaną praktyczne możliwości jej wykorzystania na lekcjach szkolnych. Spotkanie będzie również okazją do zapoznania się z ofertą edukacyjną MHP oraz nawiązania kontaktów.

Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu

Właśnie ukazała się nowa publikacja ZCDN-u „Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu” pod redakcją Natalii Cybort-Zioło i Mateusza Lipko. Na książkę składa się dziewięć artykułów, z których każdy w nieco inny sposób stara się zgłębić istotę sztuki ulicznej. Efektem tego jest więc publikacja interdyscyplinarna, która może zainteresować nauczycielki i nauczycieli różnych przedmiotów. Proces pracy nad książką był pełen intelektualnych wyzwań. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że wszyscy autorzy i autorki są zawodowo związani z ZCDN-em. Zachęcamy do lektury!

O pomaganiu. Blog na Zmianę (odcinek XIII)

Powódź 2024 to kolejna sytuacja, która pokazała, że Polacy są solidarni i w sytuacjach kryzysowych szybko się mobilizują, by udzielić wsparcia poszkodowanym – zarówno w aspekcie finansowym, materialnym czy prawnym, jak i społecznym.