ZCDN

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024”, które odbędzie się w trybie zdalnym 3 października, w godzinach 16.00–17.30.

W pierwszej części szkolenia dokonana zostanie ogólna analiza wyników z egzaminu ósmoklasisty z matematyki w roku 2024. Następnie przedstawione zostaną wyniki z zadań związanych z konkretnymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Omówione zostaną także sposoby rozwiązywania poszczególnych problemów. Uczestnicy przeanalizują zakres zagadnień występujących na egzaminie, co pozwoli na ukierunkowanie działań podejmowanych podczas przygotowywania kolejnego rocznika uczniów do egzaminu.

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Zakres tematyczny: Wyniki uczniów w procentach, centylach i na skali staninowej. Zadania egzaminacyjne a wymagania egzaminacyjne. Zakres zagadnień na egzaminie.

Termin: 3 października, godz.  16.00–17.30
Forma bezpłatna
Prowadząca:
Anna Bazyluk

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/D/2.

Podobne wpisy:
Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa oraz zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w roku szkolnym 2025/2026. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z treścią dokumentu, w którym zostały one wyszczególnione.

Czasowe wstrzymanie wypożyczeń w Bibliotece Pedagogicznej

Uprzejmie informujemy, że w okresie od 14 lipca do 17 sierpnia Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej będzie nieczynna. Ponadto od 16 czerwca do 30 września nie będzie można wypożyczać zasobów biblioteki (przyjmowane będą jedynie zwroty).

Czy AI zastąpi nauczycieli? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w nowym numerze „Refleksji”

Tym razem redakcja proponuje namysł nad wpływem nowych technologii na kierunki rozwoju edukacji. Tytułowa formuła ALFABETYZMU CYFROWEGO odnosi się głównie do pytania o to, w jakim zakresie oświata, w obliczu ekspansji sztucznej inteligencji, powinna przeformułować swoje zadania i cele o charakterze społecznym? Szkoła dzisiaj nie tylko uczy (w znaczeniu: kształtuje wiedzę), ale przede wszystkim wyposaża dzieci i młodzież w kompetencje społeczne. Narzędzia AI jeszcze tej sztuki uspołeczniania nie opanowały, choć – jak doskonale wiemy – szybko się uczą. Kim zatem są współcześni nauczyciele/nauczycielki? Z pewnością kimś więcej niż odpowiadający „na każde pytanie” chatbot.