ZCDN

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024”, które odbędzie się w trybie zdalnym 3 października, w godzinach 16.00–17.30.

W pierwszej części szkolenia dokonana zostanie ogólna analiza wyników z egzaminu ósmoklasisty z matematyki w roku 2024. Następnie przedstawione zostaną wyniki z zadań związanych z konkretnymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Omówione zostaną także sposoby rozwiązywania poszczególnych problemów. Uczestnicy przeanalizują zakres zagadnień występujących na egzaminie, co pozwoli na ukierunkowanie działań podejmowanych podczas przygotowywania kolejnego rocznika uczniów do egzaminu.

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Zakres tematyczny: Wyniki uczniów w procentach, centylach i na skali staninowej. Zadania egzaminacyjne a wymagania egzaminacyjne. Zakres zagadnień na egzaminie.

Termin: 3 października, godz.  16.00–17.30
Forma bezpłatna
Prowadząca:
Anna Bazyluk

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/D/2.

Podobne wpisy:
Porozmawiajmy o kryzysie w wieku nastoletnim

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych nauczycieli do udziału w warsztatach stacjonarnych „Jak wspierać nastolatka w kryzysie? ABC inspiracji dla wychowawców i nauczycieli”, które odbędą się 26 maja, w godz. 13.45–16.00, w siedzibie ZCDN-u.

Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń do objęcia szkół wspomaganiem

Zachęcamy dyrektorów szkół i placówek z województwa zachodniopomorskiego do nadsyłania zgłoszeń do objęcia kompleksowym wspomaganiem.

Objąć słowami nauczycielskie doświadczenia – cykl spotkań

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym spotkaniu cyklu „Objąć słowami nauczycielskie doświadczenia”, prowadzonym przez prof. Marię Czerepaniak-Walczak, skierowanym do nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych. Najbliższe seminarium odbędzie się 22 maja (czwartek), w godzinach 15.00–16.30, w siedzibie ZCDN-u.