ZCDN

Co robić, gdy uczeń przejawia trudne zachowania?

Zajęcia rozpoczną się wykładem. Następnie uczestnicy szkolenia poznają techniki kształtowania zachowań pożądanych u uczniów oraz radzenia sobie z ich trudnymi zachowaniami. Dokonają analizy studium przypadku i zaplanują działania modyfikujące zachowania u uczniów.

Szkolenie: Techniki behawioralne w pracy z uczniami przejawiającymi trudne zachowania
Zakres tematyczny:
Edukacja z perspektywy analizy zachowania. Przyczyny trudnych zachowań uczniów. Techniki kształtowania zachowań pożądanych uczniów oraz radzenia sobie z trudnymi zachowaniami. Analiza przypadków.
Termin: 6 maja, godz. 10.00–13.00
Prowadząca: Renata Majewska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się szkolenie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/A/7.

Podobne wpisy:
Lekcja otwarta: Mitochondria – siłownie komórki

Serdecznie zapraszamy do udziału w lekcji otwartej „Mitochondria – siłownie komórki”, która odbędzie się 5 kwietnia, w godz. 14.30–16.00, w Centrum Mistrzostwa Sportowego w Szczecinie.

Czym jest autyzm? Jakie są charakterystyczne zachowania dzieci autystycznych?

Odpowiedzi na te i inne pytania będą stanowiły treści szkolenia stacjonarnego „Zaburzenia ze spektrum autyzmu”, na które serdecznie zapraszamy 4 kwietnia, w godz. 14.00–16.00, do siedziby ZCDN-u.

Edukacyjne eksploracje. Praktyki oceniania zachowania uczniów

Serdecznie zapraszamy do udziału w drugim spotkaniu z cyklu „Edukacyjne eksploracje”, które odbędzie się 9 kwietnia w Bibliotece Pedagogicznej im. H. Radlińskiej.