ZCDN

Czy znasz zasady tworzenia statutu szkolnego?

Podczas spotkania  uczestnikom zostaną przybliżone zasady tworzenia statutów szkolnych – zarówno w zakresie zawartych w nich treści, jak i formy zapisu. Podczas części praktycznej  nauczyciele zapoznają się z różnymi statutami i postarają się znaleźć w nich błędy, a następnie spróbują wskazać poprawne zapisy.

Seminarium: Prawo oświatowe w praktyce. Statuty szkolne
Termin: 22 stycznia, godz. 10.00–12.15
Miejsce:
Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin
sala 120
Forma bezpłatna 

Osoby zainteresowane udziałem w seminarium prosimy o zarejestrowanie się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/H/1.

Podobne wpisy:
Nordic walking – sport na całe życie

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych nauczycieli do udziału w warsztatach stacjonarnych „Nordic walking – sport na całe życie”, które odbędą się 28 kwietnia, w godzinach 16.00–18.15, w IV Liceum Ogólnokształcącym im. B. Prusa w Szczecinie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

Akcja Żonkile. Blog na Zmianę (odcinek XXIII)

19 kwietnia obchodziliśmy 82 rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim. Jest to dobra okazja nie tylko do wspomnienia wydarzenia historycznego, ale także do głębszej refleksji nad relacjami międzyludzkimi, podejmowanymi wyborami, rolą pamięci. Organizatorem akcji społeczno-edukacyjnej, do której corocznie zapraszane są szkoły, biblioteki i ośrodki kultury, jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. W tym roku tematem obchodów są różne przejawy odwagi.