ZCDN

Jak uniknąć kłopotów, korzystając z internetu?

Dzien Bezpiecznego Internetu

W programie konferencji, prowadzonej w trybie zdalnym, znajdą się wystąpienia pracowników ZCDN-u i lokalnych podmiotów zajmujących się bezpieczeństwem w sieci.

Zaplanowane wystąpienia

Bezpłatne zasoby, materiały, scenariusze w obszarze bezpiecznego internetu
i higieny cyfrowej
– Krzysztof Jaworski, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli

IT Fitness test 2024 – Michał Kanownik, Prezes Związku Cyfrowa Polska

Czy OSINT może pomóc nauczycielowi? – Kamil Folga, COMDREV.PL

Ataki hakerskie na szkoły – szkolenie dla nauczycieli organizowane przez Fundację Szczecin_Lab – Aleksandra Kurosz, Asseco Data Systems

Hejt – reagowanie – zapobieganie – Waldemar Zaborski, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli

Konferencja: Dzień bezpiecznego komputera i internetu
Termin: 18 kwietnia, godz. 12.00–14.00
Forma bezpłatna

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o zarejestrowanie się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: II/5

Podobne wpisy:
Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa oraz zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w roku szkolnym 2025/2026. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z treścią dokumentu, w którym zostały one wyszczególnione.

Czasowe wstrzymanie wypożyczeń w Bibliotece Pedagogicznej

Uprzejmie informujemy, że w okresie od 14 lipca do 17 sierpnia Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej będzie nieczynna. Ponadto od 16 czerwca do 30 września nie będzie można wypożyczać zasobów biblioteki (przyjmowane będą jedynie zwroty).

Czy AI zastąpi nauczycieli? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w nowym numerze „Refleksji”

Tym razem redakcja proponuje namysł nad wpływem nowych technologii na kierunki rozwoju edukacji. Tytułowa formuła ALFABETYZMU CYFROWEGO odnosi się głównie do pytania o to, w jakim zakresie oświata, w obliczu ekspansji sztucznej inteligencji, powinna przeformułować swoje zadania i cele o charakterze społecznym? Szkoła dzisiaj nie tylko uczy (w znaczeniu: kształtuje wiedzę), ale przede wszystkim wyposaża dzieci i młodzież w kompetencje społeczne. Narzędzia AI jeszcze tej sztuki uspołeczniania nie opanowały, choć – jak doskonale wiemy – szybko się uczą. Kim zatem są współcześni nauczyciele/nauczycielki? Z pewnością kimś więcej niż odpowiadający „na każde pytanie” chatbot.