ZCDN

Konstruowanie Wielospecjalistycznej Oceny Funkcjonowania Ucznia. Indywidulany Program Edukacyjno-Terapeutyczny

Zestawienie sporządziła: Barbara Keller

Podobne wpisy:
Program „Aktywna tablica 2024”

Ministerstwo Edukacji Narodowej rozpoczęło nabór wniosków do programu rządowego „Aktyna tablica 2024”, mającego na celu wsparcie rozwoju szkolnej infrastruktury.

Prace domowe. Analiza Instytutu Badań Edukacyjnych

W związku z dyskusją publiczną na temat prac domowych i decyzji MEN-u w tym względzie, Instytut Badań Edukacyjnych opublikował analizę międzynarodowych badań. Jest to pierwsza analiza w ramach projektu IBE.

Publikacja ORE „Czytam. Rozumiem. Wiem. Potrafię”

Ośrodek Rozwoju Edukacji udostępnił na swojej stronie publikację dla nauczycieli pracujących z uczniem obcojęzycznym. Celem artykułów i ćwiczeń w niej zebranych jest poprawa sprawności czytania ze zrozumieniem.