ZCDN

Podcast „Nasłuch pedagogiczny”. Odcinek II

Zapraszamy serdecznie do wysłuchania kolejnego odcinka podcastu „Nasłuch pedagogiczny”, w którym o źródłach „zasileń” w pracy nauczyciela opowiada Paweł Kołodziński – nauczyciel filozofii, wieloletni konsultant i doradca metodyczny, autor podręcznika do etyki.

Inspiracją do rozmowy jest książka naszego gościa O ptaku duszy, stanowiąca kwintesencję doświadczeń życiowych i obserwacji autora, które mogą stać się dla Państwa inspiracją do osobistych rozważań na temat pracy nauczyciela.

Zachęcamy do odsłuchania podcastu i śledzenia naszego profilu na Soundcloud.

#BBD0E0 »

Podobne wpisy:
Szkoła bez ocen

W najnowszym odcinku „Nasłuchu Pedagogicznego” do rozmowy zaprosiliśmy Magdalenę Bujakowską, dyrektorkę Szkoły Podstawowej nr 2 w Świdwinie, która opowiedziała o swoich doświadczeniach w pracy bez stopni i przedstawiła przykłady dobrej praktyki. Zwróciła szczególną uwagę na aktywny proces uczenia się dzieci, pracę blokami, które pozwalają na łączenie różnych dziedzin życia, ułatwiając uczenie się. Podcast nagrany został […]

(Nie)pokój nauczycielski: (Prawie) wszystko, co chcielibyście wiedzieć o neuronauce, ale baliście się zapytać

W nowym odcinku „(Nie)pokoju nauczycielskiego” gości prof. Michał Klichowski, autor książki Efekt neuro. Pedagogika i uwodzenie umysłów (2024). Rozmowa dotyczy neuronauki, która w ciągu ostatnich lat przeniknęła nie tylko do różnych dyskursów akademickich, w tym do prac z obszaru nauk społecznych, ale także zyskała dużą popularność w przestrzeni oświaty. Co to jest neuronauka? Jakie źródła […]

Młodzież o edukacji – Finaliści Future League Science on Stage o pracy projektowej

W tym odcinku podcastu z cyklu „Młodzież o edukacji” uczniowie i uczennice wraz z opiekunem ze Szkoły Podstawowej w Kobylance opowiadają o swoich doświadczeniach z realizacji wymagającego projektu naukowego dotyczącego jeziora Miedwie. W rozmowie odsłaniają kulisy kolejnych etapów swoich działań, dzielą się spojrzeniem na edukację i szkołę oraz poruszają wątki dotyczące Celów Zrównoważonego Rozwoju. Jako […]