ZCDN

Podcast „Nasłuch pedagogiczny”. Odcinek II

Zapraszamy serdecznie do wysłuchania kolejnego odcinka podcastu „Nasłuch pedagogiczny”, w którym o źródłach „zasileń” w pracy nauczyciela opowiada Paweł Kołodziński – nauczyciel filozofii, wieloletni konsultant i doradca metodyczny, autor podręcznika do etyki.

Inspiracją do rozmowy jest książka naszego gościa O ptaku duszy, stanowiąca kwintesencję doświadczeń życiowych i obserwacji autora, które mogą stać się dla Państwa inspiracją do osobistych rozważań na temat pracy nauczyciela.

Zachęcamy do odsłuchania podcastu i śledzenia naszego profilu na Soundcloud.

#BBD0E0 »

Podobne wpisy:
Jak uczymy (się) polszczyzny jako języka nierodzimego? Rozmowa z prof. Anną Seretny

W nowym i jednocześnie pierwszym odcinku „(Nie)pokoju nauczycielskiego” w roku szkolnym 2023/2024 gościmy prof. Annę Seretny, językoznawczynię z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Tym razem audycja dotyczy nauczania języka polskiego jako nierodzimego, związków glottodydaktyki i migracji, zagadnienia „języka szkolnej edukacji” (JSE) oraz zwiększonego zapotrzebowania na kursy języka polskiego dla obcokrajowców. Jedenasty odcinek podcastu „(Nie)pokój nauczycielski” jest dostępny na […]

Dlaczego sport nas (nie) interesuje? Rozmowa z prof. Danutą Umiastowską

Polacy i Polki są narodem „niesportowym” – według badań aż 65 procent społeczeństwa przyznaje, że nie angażuje się w żadną aktywność fizyczną. Dlaczego nie chcemy uprawiać sportu? Jak tę sytuację zmienić? I jaką rolę w kształtowaniu kultury sportu odgrywa edukacja szkolna? Rozmawiamy o tym z prof. Danutą Umiastowską, badaczką przez wiele lat związaną z Wydziałem Kultury Fizycznej i Zdrowia Uniwersytetu Szczecińskiego.

Nasłuch pedagogiczny: Mobilne Laboratoria Przyszłości

Zapraszamy do wysłuchania podcastu z Katarzyną  Grudniewską, koordynatorką MLP i Joanną Dzinkowską, liderką edukatorów MLP. W czasie rozmowy poruszone zostały zagadnienia związane z realizacją projektu oraz sposobami wykorzystania narzędzi otrzymanych w ramach Laboratoriów Przyszłości.