ZCDN

“Słów cięcie, rżnięcie”, czy systemowa zmiana? Zawężone podstawy programowe z historii, WOS-u i HiT-u.

Warsztaty zostaną podzielone na trzy części. W pierwszej przeprowadzona zostanie analiza postulowanych zmian w podstawach programowych oraz ich korelacja z wybranymi podstawami programowymi i oczekiwaniami egzaminacyjnymi. W drugiej części uczestnicy zaprezentują własne propozycje zmian. Podsumowaniem warsztatów będzie wypracowanie wspólnej propozycji zmian w podstawach programowych.

Warsztaty online: „Słów cięcie, rżnięcie”, czy systemowa zmiana? Zawężone podstawy programowe z historii, WOS-u i HiT-u.
Zakres tematyczny: Podstawy programowe z historii, WOS-u i HiT-u dla szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych. Uzasadnienie proponowanych zmian zmierzających do ich zawężenia. Wymagania egzaminacyjne dla egzaminu ósmoklasisty oraz wymagania maturalne.
Termin: 26 lutego, godz. 17.30–19.45
Prowadząca: Katarzyna Rembacka
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się szkolenie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/C/51.

Podobne wpisy:
Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń kandydatów do tytułu „Ambasadora ZCDN-u”

Zapraszamy mieszkańców województwa zachodniopomorskiego, instytucje publiczne, organizacje pożytku publicznego oraz związki i stowarzyszenia twórcze i zawodowe do nadsyłania zgłoszeń kandydatów do tytułu „Ambasadora ZCDN-u”.

Szczecin opis(yw)any. Miasto w kronikach, wspomnieniach, literaturze

W przeddzień obchodów 80. rocznicy przyłączenia Ziem Zachodnich i Północnych do Polski ukazała się publikacja ZCDN-u „Szczecin opis(yw)any. Miasto w kronikach, wspomnieniach, literaturze” pod redakcją Katarzyny Rembackiej. Na książkę składa się jedenaście artykułów, z których każdy prezentuje miasto jako przestrzeń życia, działania i refleksji osób w nim mieszkających w różnych epokach historycznych. Tom został przygotowany przez grono osób związanych z różnymi ośrodkami kulturalnymi i naukowymi Szczecina, w tym z Zachodniopomorskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Zachęcamy do lektury!

Nasłuch pedagogiczny: O poczuciu (nie)pełnosprawności u dzieci z implantami ślimakowymi

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z dr Kaliną Kukiełko, która dzieli się wynikami badań pilotażowych, prowadzonych wspólnie ze Światowym Centrum Słuchu nad wpływem czynników społecznych na korzyści komunikacyjne po wszczepieniu implantu ślimakowego u dzieci i młodzieży z wrodzoną głuchotą. Ten odcinek „Nasłuchu pedagogicznego” polecamy szczególnie dyrektorom, nauczycielom i pracownikom poradni psychologiczno-pedagogicznych, którzy pracują z dziećmi z orzeczeniami o niepełnosprawności.