ZCDN

Zwiększając możliwości – zmniejszamy dystans!

ZCDN Nowa strona

Z wielką przyjemnością prezentujemy naszą nową witrynę internetową, którą przygotowaliśmy, starając się sprostać Państwa oczekiwaniom i wyzwaniom stawianym przed nowoczesną edukacją.

Mamy nadzieję, że zaproponowana nawigacja strony okaże się czytelna i atrakcyjna, co umożliwi Państwu intuicyjne korzystanie z jej obszernych zasobów.

Przejrzystość menu, wzbogacenie treści przy jednoczesnym uproszczeniu struktury oraz automatyczne dostosowanie do urządzeń mobilnych powinny ułatwić szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.

Zachęcamy do kontaktu oraz korzystania z naszej oferty szkoleniowej i zbiorów bibliotecznych.

Spotkajmy się w Centrum!

Podobne wpisy:
Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2025/2026

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa oraz zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w roku szkolnym 2025/2026. Zachęcamy Państwa do zapoznania się z treścią dokumentu, w którym zostały one wyszczególnione.

Czasowe wstrzymanie wypożyczeń w Bibliotece Pedagogicznej

Uprzejmie informujemy, że w okresie od 14 lipca do 17 sierpnia Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej będzie nieczynna. Ponadto od 16 czerwca do 30 września nie będzie można wypożyczać zasobów biblioteki (przyjmowane będą jedynie zwroty).

Czy AI zastąpi nauczycieli? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w nowym numerze „Refleksji”

Tym razem redakcja proponuje namysł nad wpływem nowych technologii na kierunki rozwoju edukacji. Tytułowa formuła ALFABETYZMU CYFROWEGO odnosi się głównie do pytania o to, w jakim zakresie oświata, w obliczu ekspansji sztucznej inteligencji, powinna przeformułować swoje zadania i cele o charakterze społecznym? Szkoła dzisiaj nie tylko uczy (w znaczeniu: kształtuje wiedzę), ale przede wszystkim wyposaża dzieci i młodzież w kompetencje społeczne. Narzędzia AI jeszcze tej sztuki uspołeczniania nie opanowały, choć – jak doskonale wiemy – szybko się uczą. Kim zatem są współcześni nauczyciele/nauczycielki? Z pewnością kimś więcej niż odpowiadający „na każde pytanie” chatbot.