ZCDN

Karty pracy na potrzeby pracowni biologicznej i zajęć w terenie

Karty pracy na cztery pory roku są propozycją tematów do zrealizowania w pracowni biologicznej lub – a może równocześnie – w trakcie zajęć terenowych. Zostały przygotowane do wykorzystania w edukacji biologicznej na każdym etapie edukacyjnym. To nauczyciel zdecyduje, jakie części roślin i kiedy będą badali jego uczniowie. Dobrze wyposażona pracownia biologiczna wymaga dokonywania zbioru materiału roślinnego lub konstruowania zielników. Obserwacje przyrodnicze można wykonać wraz z uczniami w każdej porze roku w terenie, np. wokół szkoły lub w parku miejskim. Karty pracy mogą być przydatne na zajęciach lekcyjnych lub pozalekcyjnych.a

Opracowanie:
Małgorzata Majewska, konsultant ds. nauczania biologii i promocji zdrowia w ZCDN-ie

Podobne wpisy:
Karty pracy: Kucharz – czynności zawodowe/obróbka produktów

Karty pracy „Kucharz – czynności zawodowe” oraz „Kucharz – obróbka produktów” mogą zostać wykorzystane w pracy z uczniem w szkole podstawowej w ramach lekcji wychowawczej w klasach V i VI. Propozycje pozostają w związku z treściami programowymi z zakresu doradztwa zawodowego dla szkoły podstawowej. Karty pracy zawierają ćwiczenia wprowadzające w świat zawodów. Opracowanie: Krystyna Stelmach-Tyszko

Karty pracy: Sprzedawca – zadania zawodowe/kompetencje

Karty pracy Karty pracy „Sprzedawca – zadania zawodowe” oraz „Sprzedawca – kompetencje”  mogą zostać wykorzystane w pracy z uczniem w szkole podstawowej w ramach lekcji wychowawczej oraz na zajęciach z doradztwa zawodowego w klasach VII i VIII. Propozycje pozostają w związku z treściami programowymi z zakresu doradztwa zawodowego dla szkoły podstawowej. Karty pracy zawierają ćwiczenia […]

Quiz – Kim byłem? Kim jestem?  

Opracowanie: Agnieszka Beyer-Michoń