ZCDN

Podejmij z nami matematyczne wyzwanie!

Matematyczne wywania

Serdecznie zachęcamy do udziału w konferencji „Matematyczne wyzwania”, która odbędzie się w trybie zdalnym w sobotę 18 marca. Zaproszenie kierujemy głównie do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i matematyki na wszystkich poziomach nauczania, ale mamy nadzieję, że szeroka tematyka podejmowanych zagadnień okaże się interesująca również dla nauczycieli innych przedmiotów.

Program konferencji „Matematyczne wyzwania”

10.30–11.00 – Rozpoczęcie konferencji – sprawy organizacyjne

11.00–11.15 – Otwarcie konferencji

11.15–12.15 – Wykład: Od pytania do działania – jak zachęcić ucznia do samorozwoju w zakresie matematyki – dr Przemysław Pieczyński (link do informacji o wykładzie)

12.15–12.25 – Przerwa (czas na wejście do wybranego pokoju)

12.25–13.15 – I sesja warsztatowa (do wyboru warsztaty: A, B, E, F)

13.15–13.20 – Przerwa (czas na wejście do kolejnego pokoju)

13.20–14.10 – II sesja warsztatowa (do wyboru warsztaty: A, C, D, F)

14.10–14.15 – Przerwa (czas na wejście do kolejnego pokoju)

14.15–15.05 – III sesja warsztatowa (do wyboru warsztaty: B, C, D, E)

15.05–15.15 – Przerwa (czas na wejście do pokoju głównego)

15.15–15.30 – Zakończenie konferencji

15.30–16.00 – Rozmowy w kuluarach

Warsztat A: Kuferek matematyczny – jak zainteresować ucznia matematyką – Adam Makowski (etap edukacyjny – I, II, III)

Warsztat B: Ocenienie bez ocen – receptą na skuteczną motywację uczniów do nauki matematyki – Ewa Madanowska (etap edukacyjny – II)

Warsztat C: Zasoby edukacyjne dla nauczycieli matematyki w szkole średniej – Krzysztof Jaworski (etap edukacyjny – III)

Warsztat D: Proste triki na fajne lekcje matematyki – Barbara Dubiecka-Kruk (etap edukacyjny – I, II, III)

Warsztat E: Elementy fizyki w matematyce, czyli jak matematyk może pomóc fizykowi – Agnieszka Kraszewska (etap edukacyjny – II, III)

Warsztat F: Na pokładzie matematyki – Beata Standio (etap edukacyjny – I)

Linki do informacji o warsztatach:

Warsztat A
Warsztat B
Warsztat C
Warsztat D
Warsztat E
Warsztat F

Konferencja: Matematyczne wyzwania
Zakres tematyczny:
Innowacyjne spojrzenie na tradycyjną szkołę. Skuteczne uczenie się bez ocen cyfrowych na różnych etapach kształcenia. Analiza przyczyn i sposobów reagowania na niski poziom motywacji do podejmowania działań.
Termin:
18 marca, godz. 10.30–16.00
Prelegenci/prelegentki:
Barbara Dubiecka-Kruk, Krzysztof Jaworski, Agnieszka Kraszewska, Ewa Madanowska, Adam Makowski, dr Przemysław Pieczyński, Beata Standio
Forma bezpłatna

Rejestracja na konferencję odbywa się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy II/5.
Zakwalifikowane osoby otrzymają linki do rejestracji na poszczególne warsztaty, a w przededniu konferencji przesłany zostanie link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu.

 

Podobne wpisy:
„Kwestia charakteru. Bojowniczki z getta warszawskiego” – relacja ze Spotkania z Książką Biograficzną

Tym razem współorganizowane przez Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Instytut Historyczny Uniwersytetu Szczecińskiego spotkanie z książką biograficzną odbyło w Światowym Dniu Książki i Praw Autorskich. 23 kwietnia gościliśmy Sylwię Chutnik, publicystkę, działaczkę społeczną i promotorkę literatury, współredaktorkę książki „Kwestia charakteru. Bojowniczki z getta warszawskiego”. Obok pisarki udział w rozmowie, poprowadzonej przez Katarzynę Rembacką, wziął prof. Radosław Ptaszyński. Partnerem wydarzenia było Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

Zajęcia terenowe w przedszkolu

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach stacjonarnych „Zajęcia terenowe w przedszkolu”, które odbędą się 7 maja, w godz. 13.30–18.00, w siedzibie ZCDN-u.

„Biblioteka – miejsce na czasie” – XXI Ogólnopolski Tydzień Bibliotek

Z okazji XXI Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek organizowanego przez Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, który odbędzie się w dniach 8–15 maja, w Zachodniopomorskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli odbędą się specjalne wydarzenia związane z tym świętem. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem.