ZCDN

Historia i teraźniejszość – nowy przedmiot, nowe wyzwania

W trakcie szkolenia zostaną omówione kwalifikacje konieczne do nauczania HIT-u, przedstawiony zostanie wymiar godzinowy przedmiotu oraz podstawa programowa. Omówiona zostanie również metodologia nauczania.

Szkolenie: Nowy przedmiot – nowe wyzwania: historia i teraźniejszość
Zakres tematyczny: Wdrażanie nowego przedmiotu w szkole ponadpodstawowej. Kwalifikacje konieczne do nauczania historii i teraźniejszości. Podstawa programowa. Metodologia nauczania.
Termin: 18 maja, godz. 16.30–18.00
Prowadząca: Wiktoria Knap
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się szkolenie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/C/43.

Podobne wpisy:
„Historia na czasie”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu inaugurującym prace sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii „Historia na czasie”, które odbędzie się 21 listopada w formule online, w godzinach 16.30–17.30.

Książka dobra na wszystko! Spotkanie autorskie

Czy młodzież chętnie się włącza w działania społeczne? Jak angażować młodych do pracy na rzecz innych? Czy partycypacja jest wdrażana w szkole? Na te i inne pytania odpowie dr Małgorzata Mikut z Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego – autorka książki „(Za)angażowanie młodzieży. Ku pedagogice i edukacji zaangażowanej społecznie” – podczas spotkania, które odbędzie się 21 listopada, w godzinach 16.00–17.30, w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej.

Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka. Blog na Zmianę (Odcinek XVI)

Są przyrodzone, powszechne, niezbywalne i niepodzielne. 20 listopada 1989 roku Zgromadzenie Ogólne ONZ przyjęło Konwencję o Prawach Dziecka. Warto poszerzać wiedzę na ich temat.