ZCDN

Jak konstruować gry matematyczne dla najmłodszych

W pierwszej części warsztatów przedstawione zostaną: ogólny zarys i metodyczne wskazówki przydatne do konstruowania gier matematycznych oraz ich walory. W części ćwiczeniowej nauczyciele podejmą próbę konstruowania gier zgodnie z etapami sugerowanymi w koncepcji „Dziecięca matematyka” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej. Na zakończenie warsztatów niektóre z zaprojektowanych gier zostaną rozegrane.

Warsztaty: Gry matematyczne konstruowane zgodnie z koncepcją Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
Zakres tematyczny: Trzy etapy konstruowania gier. Matematyczne gry planszowe a rozwój emocjonalny małego dziecka. Dobór gry uwzględniający trudność, atrakcyjność i funkcje percepcyjno-motoryczne.
Termin: 7 listopada, godz. 14.00–18.00
Miejsce:
Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin
sala 119
Forma bezpłatna
Prowadząca: Renata Wiśniewska

Aby wziąć udział w warsztatach, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/B/11.

Podobne wpisy:
Ruszajmy razem w stronę gwiazd!

Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej zaprasza dorosłych czytelników z dziećmi, oferując przestrzeń, w której mali odkrywcy mogą swobodnie zanurzyć się w książkowych galaktykach!

Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już 2 kwietnia, będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.