ZCDN

Kształtne literki – etapy właściwej nauki pisania

Podczas warsztatów nauczyciele zostaną zapoznani z teorią dotyczącą etapów nauki kształtnego pisania. W części praktycznej przedstawione zostaną różnorodne ćwiczenia pozwalające dziecku osiągnąć dojrzałość do nauki pisania. Zaprezentowane zostaną również gotowe zestawy kart pracy oraz opisane ćwiczenia rozwijające i doskonalące umiejętności graficzne i sprawność manualną uczniów.

Warsztaty: Kształtne literki – etapy właściwej nauki pisania
Zakres tematyczny: Etapy kształtnego pisania. Ćwiczenia rozwijające sprawność motoryczną, które wpływają na dojrzałość dziecka do nauki pisania. Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej oraz sprawności manualnej uczniów. Etap właściwej nauki pisania – schemat liter i ich łączenia. Przepisywanie, pisanie z pamięci, pisanie ze słuchu – kolejność w doskonaleniu umiejętności pisania.
Termin: 17 października, godz. 14.00–18.00
Miejsce:
Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin
sala 119
Forma bezpłatna
Prowadząca: Beata Standio

Aby wziąć udział w warsztatach, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/B/4.

 

Podobne wpisy:
Ruszajmy razem w stronę gwiazd!

Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej zaprasza dorosłych czytelników z dziećmi, oferując przestrzeń, w której mali odkrywcy mogą swobodnie zanurzyć się w książkowych galaktykach!

Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już 2 kwietnia, będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.