ZCDN

Kwietniowe wydarzenia w ZCDN-ie

Kwietniowe wydarzenia w ZCDN ie

Aby ułatwić Państwu planowanie swojego rozwoju oraz rejestrację na nasze formy doskonalenia, przygotowaliśmy ofertę szkoleń na cały zbliżający się miesiąc. Poniżej znajdą Państwo kompletny harmonogram szkoleń, konferencji i spotkań na kwiecień.

Osoby zainteresowane udziałem w proponowanych formach doskonalenia prosimy o zarejestrowanie się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń.

Konferencje i seminaria:


Metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością. Seksualność osób z niepełnosprawnością i/lub w spektrum autyzmu (konferencja stacjonarna)
Termin:
08.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Szkoła bez ocen (konferencja stacjonarna)
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Dzień bezpiecznego komputera i internetu (konferencja online)
Termin:
18.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

STEAM w edukacji  (konferencja stacjonarna)
Termin: 26.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Jak uczyć o astronomii? (seminarium stacjonarne)
Termin: 22.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Spotkania z Książką Biograficzną – Kwestia charakteru. Bojowniczki z getta warszawskiego (seminarium stacjonarne)
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej


Szkolenia, warsztaty stacjonarne:


Zaburzenia ze spektrum autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
04.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Lekcja otwarta: Mitochondria – siłownie komórki
Termin:
05.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Karta rowerowa w szkole 2024
Termin:
06.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

TIK na lekcjach języka niemieckiego
Termin:
08.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Edukacyjne eksploracje. O ocenianiu zachowania z autorką książki „Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej”
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Collage czyli łączyzm. Wykorzystanie sztuki kolażu oraz street artu w edukacji
Termin:
11.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Lekcja wychowania fizycznego w trudnych warunkach. Jak zachęcić uczniów do ćwiczeń?
Termin:
12.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Jak oceniać prace artystyczne uczniów?
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Dostosowania a ocenianie. I grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Dostosowania a ocenianie. II grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

0 czy 1, czyli trudności w ocenianiu na lekcjach informatyki
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Uczenie się przez doświadczanie w programie Centrum Nauki Kopernik, Klub Młodego Odkrywcy. I grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Uczenie się przez doświadczanie w programie Centrum Nauki Kopernik, Klub Młodego Odkrywcy. II grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Uczeń z autyzmem w placówce oświatowej. Interdyscyplinarne spojrzenie na zachowania trudne 🧠🌈♾️
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Edukacja włączająca jako wyzwanie i wartość 🧠🌈♾️
Termin:
25.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Holokaust. (Nie)odrobiona lekcja historii
Termin:
25.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Wyzwania związane z pracą z uczniem w spektrum autyzmu w klasie ogólnodostępnej 🧠🌈♾️
Termin:
30.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Genialna lekcja – tworzenie interaktywnych materiałów edukacyjnych na lekcje języka niemieckiego z wykorzystaniem platformy Wordwall
Termin: 30.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Szkolenia, warsztaty online:


Cyfrowy dobrostan w pracy wychowawczej
Termin:
02.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Zagubione, przywrócone? Literackie herstorie w praktyce szkolnej
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Trening Zastępowania Agresji w pracy z dzieckiem w spektrum autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Redagowanie opowiadania twórczego na egzaminie ósmoklasisty
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

TiK w pracy z uczniami ze spektrum autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
10.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Genetyczne uwarunkowania autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
11.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Metody i techniki pracy z uczniem ze spektrum zaburzeń autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
15.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Streszczenie tekstu nieliterackiego i notatka syntetyzująca
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Ocenianie kształtujące – praktyczne rozwiązania na lekcjach historii
Termin:
17.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Autyzm i neuroróżnorodności w literaturze i kulturze 🧠🌈♾️
Termin:
17.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Metoda projektu w edukacji przedszkolnej
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Jak pracować z uczniem ze spektrum autyzmu na lekcjach matematyki? 🧠🌈♾️
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Kreatywne zabawy ortograficzne i gramatyczne
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Lekcje języka polskiego z Teatroteką Szkolną – Antyk i Biblia
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Rozwój nauczyciela na początku drogi zawodowej
Termin:
24.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Spotkania sieci współpracy:


Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki szkół podstawowych – „Na finiszu”
Termin:
08.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli pracujących metodą debaty oksfordzkiej
Termin:
11.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego – „Plebiscyt doświadczeń”. Trening Grafomotoryczny
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli dotycząca Laboratoriów Przyszłości
Termin:
17.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli wykorzystujących Minecraft Education
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadpodstawowych. Przed maturą z języka polskiego – pytania i odpowiedzi
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Podobne wpisy:
Wsparcie w kryzysie psychicznym dzieci i młodzieży

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pedagogów wobec trudności, z jakimi muszą się mierzyć w pracy z młodymi ludźmi w kryzysie psychicznym, proponujemy przestrzeń do wspólnej dyskusji i wysłuchania ekspertów w tej dziedzinie. Zapraszamy na konferencję współorganizowaną z Instytutem Pedagogiki US „Wsparcie w kryzysie psychicznym dzieci i młodzieży”, która odbędzie się 9 maja (czwartek), o godz. 15.00, w sali konferencyjnej ZCDN-u.

„Biblioteka – miejsce na czasie” – XXI Ogólnopolski Tydzień Bibliotek

Z okazji XXI Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek organizowanego przez Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, który odbędzie się w dniach 8–15 maja, w Zachodniopomorskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli odbędą się specjalne wydarzenia związane z tym świętem. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem.

Zagubione, przywrócone? Herstorie w teorii i praktyce szkolnej

Zdaniem Michelle Perrot, francuskiej historyczki i autorki „Mojej historii kobiet”: „w teatrze pamięci kobiety są jedynie delikatnym cieniem”. Badaczka konstatowała, że „większa połowa” ludzkości została „wypchnięta” z jej dziejów i okazała się „niegodna historii”. Czy w 2024 roku polskie uczennice i uczniowie nadal uczą się z podręczników, w których wątki herstoryczne są jedynie marginesem głównych treści? Jak do tej kwestii odnoszą się nauczycielki i nauczyciele? A może warto odnaleźć/przywołać sylwetki kobiet z regionu i zakotwiczyć je w dziejach, wskazując równocześnie korelację języka polskiego z historią?