ZCDN

Kwietniowe wydarzenia w ZCDN-ie

Kwietniowe wydarzenia w ZCDN ie

Aby ułatwić Państwu planowanie swojego rozwoju oraz rejestrację na nasze formy doskonalenia, przygotowaliśmy ofertę szkoleń na cały zbliżający się miesiąc. Poniżej znajdą Państwo kompletny harmonogram szkoleń, konferencji i spotkań na kwiecień.

Osoby zainteresowane udziałem w proponowanych formach doskonalenia prosimy o zarejestrowanie się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń.

Konferencje i seminaria:


Metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością. Seksualność osób z niepełnosprawnością i/lub w spektrum autyzmu (konferencja stacjonarna)
Termin:
08.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Szkoła bez ocen (konferencja stacjonarna)
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Dzień bezpiecznego komputera i internetu (konferencja online)
Termin:
18.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

STEAM w edukacji  (konferencja stacjonarna)
Termin: 26.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Jak uczyć o astronomii? (seminarium stacjonarne)
Termin: 22.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Spotkania z Książką Biograficzną – Kwestia charakteru. Bojowniczki z getta warszawskiego (seminarium stacjonarne)
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej


Szkolenia, warsztaty stacjonarne:


Zaburzenia ze spektrum autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
04.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Lekcja otwarta: Mitochondria – siłownie komórki
Termin:
05.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Karta rowerowa w szkole 2024
Termin:
06.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

TIK na lekcjach języka niemieckiego
Termin:
08.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Edukacyjne eksploracje. O ocenianiu zachowania z autorką książki „Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej”
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Collage czyli łączyzm. Wykorzystanie sztuki kolażu oraz street artu w edukacji
Termin:
11.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Lekcja wychowania fizycznego w trudnych warunkach. Jak zachęcić uczniów do ćwiczeń?
Termin:
12.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Jak oceniać prace artystyczne uczniów?
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Dostosowania a ocenianie. I grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Dostosowania a ocenianie. II grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

0 czy 1, czyli trudności w ocenianiu na lekcjach informatyki
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Uczenie się przez doświadczanie w programie Centrum Nauki Kopernik, Klub Młodego Odkrywcy. I grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Uczenie się przez doświadczanie w programie Centrum Nauki Kopernik, Klub Młodego Odkrywcy. II grupa
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Uczeń z autyzmem w placówce oświatowej. Interdyscyplinarne spojrzenie na zachowania trudne 🧠🌈♾️
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Edukacja włączająca jako wyzwanie i wartość 🧠🌈♾️
Termin:
25.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Holokaust. (Nie)odrobiona lekcja historii
Termin:
25.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Wyzwania związane z pracą z uczniem w spektrum autyzmu w klasie ogólnodostępnej 🧠🌈♾️
Termin:
30.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Genialna lekcja – tworzenie interaktywnych materiałów edukacyjnych na lekcje języka niemieckiego z wykorzystaniem platformy Wordwall
Termin: 30.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Szkolenia, warsztaty online:


Cyfrowy dobrostan w pracy wychowawczej
Termin:
02.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Zagubione, przywrócone? Literackie herstorie w praktyce szkolnej
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Trening Zastępowania Agresji w pracy z dzieckiem w spektrum autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Redagowanie opowiadania twórczego na egzaminie ósmoklasisty
Termin:
09.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

TiK w pracy z uczniami ze spektrum autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
10.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Genetyczne uwarunkowania autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
11.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Metody i techniki pracy z uczniem ze spektrum zaburzeń autyzmu 🧠🌈♾️
Termin:
15.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Streszczenie tekstu nieliterackiego i notatka syntetyzująca
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Ocenianie kształtujące – praktyczne rozwiązania na lekcjach historii
Termin:
17.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Autyzm i neuroróżnorodności w literaturze i kulturze 🧠🌈♾️
Termin:
17.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Metoda projektu w edukacji przedszkolnej
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Jak pracować z uczniem ze spektrum autyzmu na lekcjach matematyki? 🧠🌈♾️
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Kreatywne zabawy ortograficzne i gramatyczne
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Lekcje języka polskiego z Teatroteką Szkolną – Antyk i Biblia
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Rozwój nauczyciela na początku drogi zawodowej
Termin:
24.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Spotkania sieci współpracy:


Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki szkół podstawowych – „Na finiszu”
Termin:
08.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli pracujących metodą debaty oksfordzkiej
Termin:
11.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego – „Plebiscyt doświadczeń”. Trening Grafomotoryczny
Termin:
16.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli dotycząca Laboratoriów Przyszłości
Termin:
17.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli wykorzystujących Minecraft Education
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli języka polskiego w szkołach ponadpodstawowych. Przed maturą z języka polskiego – pytania i odpowiedzi
Termin:
23.04.2024, kliknij, aby dowiedzieć się więcej

Podobne wpisy:
Zagubione, przywrócone? Herstorie w  teorii i praktyce szkolnej. Sieć współpracy i samokształcenia

Zdaniem Michelle Perrot, francuskiej historyczki i autorki „Mojej historii kobiet”, „w teatrze pamięci kobiety są jedynie delikatnym cieniem”. Badaczka konstatowała, że „większa połowa” ludzkości została „wypchnięta” z jej dziejów i okazała się „niegodna historii”. Czy w 2025 roku polskie uczennice i uczniowie nadal uczą się z podręczników, w których wątki herstoryczne są jedynie marginesem głównych treści? Jak do tej kwestii odnoszą się nauczycielki i nauczyciele? A może warto odnaleźć/przywołać sylwetki kobiet z regionu i zakotwiczyć je w dziejach, wskazując równocześnie korelację języka polskiego z historią?

Witajcie wyzwania 2025 roku! Blog na Zmianę (Odcinek XVIII)

Bardzo często publiczne dyskusje na różne tematy polityczne, społeczne, a nawet gospodarcze kończą się stwierdzeniem w takim lub zbliżonym brzmieniu: „No tak, ale zacząć trzeba od edukacji. Bez niej nie będzie tak, jak nam się marzy”. Frekwencja wyborcza – edukacja. Poziom kultury – edukacja. Wzrost wrażliwości społecznej – edukacja. Większa przedsiębiorczość Polaków – edukacja. Brzmi znajomo?

„Komunikacja na miarę…”, czyli Ferie z ZCDN-em 2025

Ferie z ZCDN-em czas zacząć! W tym roku będzie nam przyświecało hasło: „Komunikacja na miarę…”, które szeroko rozumiane zachęca do stosowania dobrych praktyk w szkołach, placówkach, w relacjach międzyludzkich.