ZCDN

Lekcja biblioteczna dla dzieci z SP 51 w Szczecinie

Dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 51 w Szczecinie na lekcji w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej

W naszej bibliotece z przyjemnością spotykamy się z najmłodszymi czytelnikami. Lekcję biblioteczną dla uczennic i uczniów z drugiej klasy Szkoły Podstawowej nr 51 w Szczecinie przygotowały nasze nauczycielki bibliotekarki – Regina Czekała-Kil oraz Elżbieta Schwarz. Panie z biblioteki oprowadziły swoich gości po magazynie książek, a czytelnia – dzięki teatrzykowi kamishibai – zamieniła się w scenę artystyczną. Następnie odbyły się zabawy skojarzeniowe, ćwiczące koncentrację dzieci, oraz zajęcia ruchowe.

Serdecznie dziękujemy dzieciom i nauczycielkom za aktywny udział w lekcji. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć ze spotkania oraz do ponownego odwiedzenia naszej biblioteki!

Podobne wpisy:
Kwiecień Miesiącem Świadomości Autyzmu – nowe książki dostępne w naszej bibliotece

Kwiecień jest wyjątkowym miesiącem, w którym szczególnie podkreślamy znaczenie świadomości autyzmu. To dobry czas, by skupić się na lepszym zrozumieniu, akceptacji i docenieniu neuroróżnorodności. Z tej okazji w naszej bibliotece przygotowaliśmy specjalny wybór książek poświęconych autyzmowi.

Biografie – podróże przez życie niezwykłych ludzi

Zmienna wiosenna aura sprzyja oderwaniu się od codzienności i zanurzeniu w pasjonujących historiach. Nasza biblioteka za pośrednictwem biografii zaprasza w podróż przez życie niezwykłych ludzi. Warto odkryć, co motywowało ich do działania i jak kształtowali świat, który znamy. Dzięki literaturze można podążać śladami Agathy Christie, R.R. Tolkiena, Jane Austen, Stanisława Lema i wielu innych wybitnych postaci. Na naszych półkach znajdą Państwo biografie, które inspirują, wzruszają i skłaniają do refleksji.

However. Klub dyskusyjny w języku angielskim 

However to organizowany przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej klub dyskusyjny w języku angielskim z udziałem obcokrajowców mieszkających w Szczecinie. Spotkania klubu są okazją do rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku obcym oraz pełnią rolę integrującą przedstawicieli różnych kultur i promują edukację międzykulturową w szkołach.