ZCDN

„Historia na czasie”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii

Praca sieci zaplanowana jest jako cykl spotkań online. Ich tematyka dotyczyć będzie metod angażujących uczniów w czasie lekcji, z uwzględnieniem specyfiki nauczania historii. Nauczyciele będą się dzielić swoimi doświadczeniami i dobrymi praktykami w zakresie metod pracy z uczniami.

„Historia na czasie”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii
Zakres tematyczny: Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nauczania historii w szkole podstawowej oraz ponadpodstawowej.
Termin: 21 listopada, godz. 16.30–17.30
Forma bezpłatna
Prowadząca:
Wiktoria Knap

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – III/2.

Podobne wpisy:
Co zrobić, żeby szkoła była postrzegana jako miejsce pozytywnych relacji?  Zachęcamy do lektury nowego numeru „Refleksji”!

Wielu osobom szkoła kojarzy się z jakąś formą opresji, ciężką pracą bez szczególnych efektów, niedocenieniem. Ten problem może dotyczyć zarówno uczniów, jak i nauczycieli. A przecież tak nie powinno być! Z pomocą przychodzi pedagogika pozytywna, która pozwala spojrzeć na edukację i system oświaty z zupełnie innej perspektywy.

Humanistycznie. Nowy cykl materiałów dla osób uczących przedmiotów humanistycznych

Humanistycznie. Po prostu. Czyli krótko i po ludzku o wyzwaniach współczesnej humanistyki. Na nasz nowy projekt będą się składały małe pigułki wiedzy w formie nagrań wideo, skierowane do osób uczących przedmiotów humanistycznych lub po prostu nimi zainteresowanych, które chcą odświeżyć lub uzupełnić wiedzę ze studiów, aby być na bieżąco.

Pierwsza Pomoc Psychologiczna. Blog na Zmianę (Odcinek XVII)

O zatrważających danych zawartych w wynikach badań dotyczących zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży można usłyszeć z wielu źródeł. Nic dziwnego, że tematem tym zajmujemy się także w Zachodniopomorskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Jako zespół profesjonalnie zajmujący się wsparciem nauczycieli również w tym zakresie staramy się zdefiniować problem oraz jego przyczyny. To nam daje szansę na udzielenie konkretnej pomocy.