ZCDN

Jak wykorzystać urządzenia cyfrowe do realizacji doświadczeń przyrodniczych?

W trakcie lekcji zademonstrowane zostaną zastosowania urządzeń cyfrowych w przeprowadzaniu doświadczeń na lekcjach fizyki i chemii. 
Lekcja otwarta: Doświadczenia cyfrowe w edukacji przyrodniczej
Termin: 21 kwietnia, godz. 12.00–15.00
Miejsce: IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Świętej Kingi 2 (pracownia fizyczna)
Prowadzący: Janusz Olczak, Agnieszka Kraszewska
Forma bezpłatna

Aby wziąć udział w lekcji, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: I/J/7.

Podobne wpisy:
Zagubione, przywrócone? Herstorie w  teorii i praktyce szkolnej. Sieć współpracy i samokształcenia

Zdaniem Michelle Perrot, francuskiej historyczki i autorki „Mojej historii kobiet”, „w teatrze pamięci kobiety są jedynie delikatnym cieniem”. Badaczka konstatowała, że „większa połowa” ludzkości została „wypchnięta” z jej dziejów i okazała się „niegodna historii”. Czy w 2025 roku polskie uczennice i uczniowie nadal uczą się z podręczników, w których wątki herstoryczne są jedynie marginesem głównych treści? Jak do tej kwestii odnoszą się nauczycielki i nauczyciele? A może warto odnaleźć/przywołać sylwetki kobiet z regionu i zakotwiczyć je w dziejach, wskazując równocześnie korelację języka polskiego z historią?

Witajcie wyzwania 2025 roku! Blog na Zmianę (Odcinek XVIII)

Bardzo często publiczne dyskusje na różne tematy polityczne, społeczne, a nawet gospodarcze kończą się stwierdzeniem w takim lub zbliżonym brzmieniu: „No tak, ale zacząć trzeba od edukacji. Bez niej nie będzie tak, jak nam się marzy”. Frekwencja wyborcza – edukacja. Poziom kultury – edukacja. Wzrost wrażliwości społecznej – edukacja. Większa przedsiębiorczość Polaków – edukacja. Brzmi znajomo?

„Komunikacja na miarę…”, czyli Ferie z ZCDN-em 2025

Ferie z ZCDN-em czas zacząć! W tym roku będzie nam przyświecało hasło: „Komunikacja na miarę…”, które szeroko rozumiane zachęca do stosowania dobrych praktyk w szkołach, placówkach, w relacjach międzyludzkich.