ZCDN

Miesiąc do matury! Powtórka z polskiego

Podczas spotkania prowadząca omówi zasady tworzenia zadań powtórzeniowych zgodnych z wymaganiami egzaminacyjnymi, wspólnie z uczestnikami przeanalizuje przykłady dobrze skonstruowanych zadań oraz wskaże narzędzia online wspierające pracę nauczyciela w przygotowaniu materiałów powtórzeniowych.

Szkolenie: Miesiąc do matury – lekcje powtórzeniowe na języku polskim w szkole ponadpodstawowej
Zakres tematyczny: Metody i narzędzia pracy wspierające uczniów w skutecznych powtórkach do egzaminu maturalnego. Praktyczne wskazówki dotyczące zasad konstruowania zadań powtórzeniowych dotyczących lektur obowiązkowych.
Termin: 27 marca, godz. 16.00–17.30
Prowadząca:
Joanna Sadłowska-Szreder

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/C/34.

Podobne wpisy:
Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już w najbliższy wtorek (2 kwietnia 2025), będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

However. Klub dyskusyjny w języku angielskim 

However to organizowany przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej klub dyskusyjny w języku angielskim z udziałem obcokrajowców mieszkających w Szczecinie. Spotkania klubu są okazją do rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku obcym oraz pełnią rolę integrującą przedstawicieli różnych kultur i promują edukację międzykulturową w szkołach.