ZCDN

Nasłuch pedagogiczny: Doświadczenie niedoświadczalnego – rzeczywistość wirtualna w szkole

Nasłuch pedagogiczny: Doświadczenie niedoświadczalnego – rzeczywistość wirtualna w szkole

Serdecznie zapraszamy do wysłuchania ostatniego w tym roku szkolnym odcinka „Nasłuchu Pedagogicznego”, którego gościem jest Radosław Nagay – wykładowca Akademii Sztuki w Szczecinie. Podczas rozmowy zastanowimy się nad możliwością wykorzystania technologii wirtualnej w edukacji.

Rozmowę przeprowadził Grzegorz Sadłowski.

Radosław Nagay – wykładowca Akademii Sztuki w Szczecinie. Prowadzi pracownię animacji 2D/3D oraz zajęcia, które pomagają artystom wykorzystywać nowoczesne technologie w pracy twórczej. Właściciel i współwłaściciel kilku firm zajmujących się inżynierią biomedyczną, produkcją gier komputerowych oraz oprogramowaniem VR/AR.

Podobne wpisy:
Więcej niż Konkurs – Społeczność i Wymiana Doświadczeń w WorldSkills

W tym odcinku podcastu z cyklu „Młodzież o edukacji” Janusz Perucki – absolwent Zespołu Szkół nr 6 im. Mikołaja Reja w Szczecinie, reprezentant Polski i laureat medali doskonałości na EuroSkills 2023 w Gdańsku oraz WorldSkills 2024 w Lyonie w dziedzinie: gotowanie – opowiada o swojej drodze do sukcesu, o tym, czym są konkursy WorldSkills i jakie korzyści przynoszą młodym ludziom.

O współpracy szkół technicznych i branżowych. Rozmowa z Barbarą Halską

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Barbarą Halską, która dzieli się swoim bogatym doświadczeniem z zakresu kształcenia zawodowego i realizacji projektów angażujących placówki oświatowe i partnerów zewnętrznych. Ten odcinek „Nasłuchu pedagogicznego” polecamy szczególnie osobom związanym z kształceniem na poziomie ponadpodstawowym oraz branżowym i technicznym. 

Dlaczego (nie) trzeba czytać Mickiewicza?

Do pierwszego odcinka cyklu „(Nie)pokoju nauczycielskiego” w nowym roku szkolnym redaktor Sławomir Iwasiów zaprosił Martę Jankowską, polonistkę ze Szkoły Podstawowej nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku. Rozmowa toczy się wokół: problemów współczesnej dydaktyki polonistycznej, metodyki nauczania, relacji mediów cyfrowych i tradycyjnie pojmowanej edukacji szkolnej, a także pozazawodowych pasji, które pomagają w codziennej pracy […]