ZCDN

Raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Kuratorium Oświaty w Szczecinie w nawiązaniu do komunikatu z dnia 14 stycznia 2025 r. dotyczącego obowiązku sporządzania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez szkoły publiczne, zespoły szkolne oraz zespoły szkolno-przedszkolne informuję, że w zakresie dostępności cyfrowej w raporcie należy wykazać jedynie:

  • strony internetowe prowadzone przez podmiot publiczny, czyli prowadzone w domenie należącej do tego podmiotu i przez niego kontrolowane;
  • aplikacje mobilne udostępniane przez podmiot publiczny, czyli wszystkie rodzaje oprogramowania, których właścicielem jest ten podmiot.

Więcej informacji w komunikacie ZKO.

Podobne wpisy:
„Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży” – szkolenia dla nauczycieli organizowane przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Ministerstwo Klimatu i Środowiska zaprasza nauczycieli szkól podstawowych i ponadpodstawowych, bibliotekarzy oraz nauczycieli pracujących w świetlicach na praktyczne bezpłatne dwudniowe szkolenia z edukacji przyrodniczej dzieci i młodzieży w terenie.

Kierunki realizacji polityki oświatowej 2025/2026

Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez rozwijanie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym. Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej – kształtowanie postaw patriotycznych, społecznych i obywatelskich, odpowiedzialności za region i ojczyznę, dbałości o bezpieczeństwo własne i innych. Promocja zdrowego trybu życia w szkole – kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. Wspieranie […]

Zmiany w prawie dotyczącym nauczycieli

Od 1 września 2025 roku wejdą w życie przyjęte przez Radę Ministrów nowe przepisy dotyczące godzin dostępności zostały. Do uzgodnień międzyresortowych i konsultacji publicznych został także przekazany projekt zmian w Prawie oświatowym.