ZCDN

Uczeń niepolskojęzyczny w klasie

Seminarium rozpocznie się krótkim wykładem, podczas którego omówione zostaną różne aspekty dotyczące ucznia niepolskojęzycznego w zespole klasowym. Stanie się on pretekstem do wymiany doświadczeń, dzielenia się nauczycieli problemami dotyczącymi tego zagadnienia oraz wspólnego poszukiwania odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Seminarium: Uczeń niepolskojęzyczny w klasie
Zakres tematyczny: Uczeń niepolskojęzyczny w klasie. Komunikacja z uczniem niepolskojęzycznym. Integracja zespołu klasowego. Nauka języka polskiego jako obcego.
Termin: 19 grudnia 2023, godz. 16.00–17.30
Prowadząca: Anna Godzińska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się seminarium, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/C/32.

Podobne wpisy:
Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już w najbliższy wtorek (2 kwietnia 2025), będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

However. Klub dyskusyjny w języku angielskim 

However to organizowany przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej klub dyskusyjny w języku angielskim z udziałem obcokrajowców mieszkających w Szczecinie. Spotkania klubu są okazją do rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku obcym oraz pełnią rolę integrującą przedstawicieli różnych kultur i promują edukację międzykulturową w szkołach.