ZCDN

Bezpłatny dostęp do Canvy dla uczniów i nauczycieli

Dzięki współpracy Ministerstwa Edukacji Narodowej i globalnej platformy do komunikacji wizualnej Canva – wszyscy nauczyciele i uczniowie od klasy czwartej szkoły podstawowej mogą uzyskać bezpłatny dostęp do aplikacji.

By móc skorzystać z tej opcji, należy się zalogować tym samym loginem co na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej (http://www.zpe.gov.pl). Dostęp do ZPE można uzyskać od dyrektora szkoły lub szkolnego administratora IT. Logowanie za pośrednictwem ZPE spowoduje automatyczne tłumaczenie Canvy na język polski.

„Canva dla edukacji” umożliwia nauczycielom i uczniom korzystanie z innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej, które przyczyniają się do rozwoju ich umiejętności i wspierają kreatywność. Aplikacja jest bardzo intuicyjna i posiada wiele gotowych szablonów, grafik, czcionek, materiałów wideo i audio, które mogą wspomóc w tworzeniu wielu materiałów edukacyjnych, takich jak: prezentacje, dyplomy, gry, filmiki, materiały do szkolnych lub klasowych mediów społecznościowych itd.

Cały komunikat na stronie MEN-u.

Zachęcamy do zainteresowania się ofertą ZCDN-u – wkrótce pojawią się szkolenia praktycznej obsługi tej aplikacji.

Podobne wpisy:
Polska Agencja Kosmiczna zaprasza

Polska Agencja Kosmiczna zaprasza uczniów starszych klas szkół podstawowych oraz młodzież szkół ponadpodstawowych do udziału w dwóch ciekawych konkursach.

Międzynarodowe Badanie Kompetencji Społecznych i Emocjonalnych (SSES)

Polska przystąpiła do Międzynarodowego Badania Kompetencji Społecznych i Emocjonalnych (SSES) prowadzonego jest przez Organizację Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD). Badanie ma na celu ocenę poziomu kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku szkolnym, a także identyfikację czynników szczególnie istotnych z perspektywy rozwoju tych kompetencji.

Europe Experience

Ministerstwo Edukacji Narodowej zaprasza do odwiedzenia polskiego oddziału interaktywnego Centrum Europa Experience. Na zwiedzających czeka między innymi interaktywna mapa Europy, kino immersyjne 360°, stanowiska multimedialne czy strefa gier fabularnych.