ZCDN

Bezpłatny dostęp do materiałów edukacyjnych Skriware Academy

W ramach projektu Laboratoria Przyszłości można uzyskać bezpłatny dostęp do platformy z materiałami dydaktycznymi do prowadzenia lekcji z różnych przedmiotów. Firma Skriware Academy, z którą Ministerstwo Edukacji i Nauki podpisało umowę o współpracy, w „Pakiecie na start” zaoferowała m.in. dostęp do autorskiej biblioteki modeli 3D Skrimarket (gotowe do druku) oraz narzędzi do modelowania 3D: Creator i 3D Playground. Ponadto oferuje całoroczne wsparcie metodyczne oraz materiały, dzięki którym nauczyciele zrealizują podstawowe wymagania projektu Laboratoria Przyszłości oraz pomogą w obsłudze zakupionego sprzętu i materiałów. Może być to dobre źródło inspiracji do przeprowadzenia ciekawych i angażujących lekcji zarówno z informatyki (programowanie, modelowanie 3D), czy techniki, jak i biologii, fizyki, chemii, geografii, matematyki, a także edukacji wczesnoszkolnej.

By otrzymać dostęp do platformy, należy zgłosić szkołę przez formularz przesłany do dyrektorów szkół przez System Informacji Oświatowej, a następnie poprosić szkolnego administratora o nadanie dostępu dla nauczycieli i założyć konto na Skriware Academy.

Informacja o platformie znajduje się na stronie ministerstwa.

Podobne wpisy:
Wyniki badania TIMSS 2023

Na stronie Instytutu Badań Edukacyjnych zostały opublikowane najnowsze wyniki badania czwartoklasistów w zakresie kompetencji matematycznych i z nauk przyrodniczych.

Edukacja dla przyszłości – konferencja

Instytut Badań Edukacyjnych we współpracy z Organizacją Współpracy Gospodarczej i Rozwoju OECD oraz Ministerstwem Edukacji Narodowej zapraszają do udziału w konferencji międzynarodowej: Global Forum „Education for the Future. Challenges to Curriculum Design and Effective Implementation”.

Szkoła dla wszystkich – konsultacje

Ministerstwo Edukacji Narodowej zaprasza do udziału w konsultacjach publicznych dotyczących Rządowego programu wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z Ukrainy ,,Szkoła dla wszystkich” w latach szkolnych 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027.