ZCDN

Młodzież o edukacji – Finaliści Future League Science on Stage o pracy projektowej

baner mlodziez o edukacji 1

W tym odcinku podcastu z cyklu „Młodzież o edukacji” uczniowie i uczennice wraz z opiekunem ze Szkoły Podstawowej w Kobylance opowiadają o swoich doświadczeniach z realizacji wymagającego projektu naukowego dotyczącego jeziora Miedwie. W rozmowie odsłaniają kulisy kolejnych etapów swoich działań, dzielą się spojrzeniem na edukację i szkołę oraz poruszają wątki dotyczące Celów Zrównoważonego Rozwoju. Jako zespół emanują młodzieńczą wiarą w to, że najcenniejsza jest siła relacji, emocji, dojrzałość oraz naturalność. Można tego doświadczyć, zanurzając się w rozmowę, do czego serdecznie zapraszamy.

W rozmowie uczestniczą
Uczennice:
Wiktoria Rozdeba
Oliwia Kozłowska
Maja Semeniuk
Uczniowie:
Karol Marchlewicz
Szymon Sawa
Nauczyciel opiekun:
Ryszard Markowicz

Rozmowę poprowadził Krzysztof Jaworski (ZCDN).

Podobne wpisy:
Perspektywa młodego nauczyciela: jak uczyć historii w XXI wieku?

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Arturem Szparagą, doktorantem Uniwersytetu Szczecińskiego oraz nauczycielem historii w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Szczecinie. Nasz rozmówca w podcaście dzieli się swoim obserwacjami szkoły z perspektywy młodego nauczyciela. Opowiada o pracy z młodzieżą wkraczającą w dorosłość, o wyzwaniach i szansach wynikających z cyfrowych nawyków uczniów, a także o […]

Młodzież o edukacji: O relacjach i emocjach w edukacji

W tym odcinku podcastu z cyklu „Młodzież o edukacji” studentki socjologii oraz dr Colette Szczepaniak (ZCDN) rozmawiają o zawodzie nauczyciela zarówno z perspektywy swoich własnych doświadczeń, jak i szerszej perspektywy społeczno-kulturowej. Zastanawiają się nad tym, czy relacja w edukacji jest ważna, jak dzisiejsi studenci wspominają edukację w czasie pandemii oraz o zaufaniu rodziców do nauczycieli. […]

Nasłuch pedagogiczny: O poczuciu (nie)pełnosprawności u dzieci z implantami ślimakowymi

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z dr Kaliną Kukiełko, która dzieli się wynikami badań pilotażowych, prowadzonych wspólnie ze Światowym Centrum Słuchu nad wpływem czynników społecznych na korzyści komunikacyjne po wszczepieniu implantu ślimakowego u dzieci i młodzieży z wrodzoną głuchotą. Ten odcinek „Nasłuchu pedagogicznego” polecamy szczególnie dyrektorom, nauczycielom i pracownikom poradni psychologiczno-pedagogicznych, którzy pracują z dziećmi z […]