ZCDN

„Sztuka średniowiecza” – lekcja otwarta historii

W czasie lekcji uczniowie i uczennice będą tworzyli i porównywali modele 3D średniowiecznych budowli oraz ustalali ich typowe cechy. Następnie będą zwiedzali budowle średniowieczne na goglach VR. Zajęcia będą nagrywane, więc deklaracja obecności na lekcji otwartej jest jednocześnie zgodą na rejestrację wizerunku.

„Sztuka średniowiecza” – lekcja otwarta historii w klasie V szkoły podstawowej
Zakres tematyczny: Wykorzystanie nowoczesnych i angażujących metod nauczania: aplikacji voki.com oraz online-stopwatch, awatarów, gogli VR, makiet oraz minidrukarek 3D. Kluczowe elementy oceniania kształtującego. Dobre praktyki w nauczaniu historii.
Termin: 14 marca, godz. 12.40–13.25
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Policach, ul. Piaskowa 99 (sala nr 5 – II piętro).
Prowadząca: Wiktoria Knap
Forma bezpłatna

Zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/J/5.

Podobne wpisy:
Ruszajmy razem w stronę gwiazd!

Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej zaprasza dorosłych czytelników z dziećmi, oferując przestrzeń, w której mali odkrywcy mogą swobodnie zanurzyć się w książkowych galaktykach!

Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już 2 kwietnia, będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.