ZCDN

Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?

Szkolenie odbędzie się w formie webinaru z udziałem praktyków – nauczycielek i nauczycieli różnych przedmiotów; będzie miało charakter dyskusji na temat miejsca sztucznej inteligencji w szkole. Spotkania obejmować będzie moderowaną rozmowę specjalistów i odpowiedzi na pytania uczestników.

Webinar: „Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?” – w ramach cyklu „Nie wiem! Spotkanie praktyków edukacji”
Zakres tematyczny: Sztuczne inteligencja w praktyce szkolnej. ChatGPT a proces edukacyjny – wyzwania i możliwości. Nowoczesna technologia AI a specyfika nauczania wybranych przedmiotów szkolnych.
Termin:
25 maja, godz. 16.00–18.15.
Prowadzący: Anna Bazyluk, Krzysztof Jaworski, Marta Kostecka, Joanna Sadłowska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/H/25.

Podobne wpisy:
Ruszajmy razem w stronę gwiazd!

Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej zaprasza dorosłych czytelników z dziećmi, oferując przestrzeń, w której mali odkrywcy mogą swobodnie zanurzyć się w książkowych galaktykach!

Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już 2 kwietnia, będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.