ZCDN

Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?

Szkolenie odbędzie się w formie webinaru z udziałem praktyków – nauczycielek i nauczycieli różnych przedmiotów; będzie miało charakter dyskusji na temat miejsca sztucznej inteligencji w szkole. Spotkania obejmować będzie moderowaną rozmowę specjalistów i odpowiedzi na pytania uczestników.

Webinar: „Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?” – w ramach cyklu „Nie wiem! Spotkanie praktyków edukacji”
Zakres tematyczny: Sztuczne inteligencja w praktyce szkolnej. ChatGPT a proces edukacyjny – wyzwania i możliwości. Nowoczesna technologia AI a specyfika nauczania wybranych przedmiotów szkolnych.
Termin:
25 maja, godz. 16.00–18.15.
Prowadzący: Anna Bazyluk, Krzysztof Jaworski, Marta Kostecka, Joanna Sadłowska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/H/25.

Podobne wpisy:
„Historia na czasie”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu inaugurującym prace sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii „Historia na czasie”, które odbędzie się 21 listopada w formule online, w godzinach 16.30–17.30.

Książka dobra na wszystko! Spotkanie autorskie

Czy młodzież chętnie się włącza w działania społeczne? Jak angażować młodych do pracy na rzecz innych? Czy partycypacja jest wdrażana w szkole? Na te i inne pytania odpowie dr Małgorzata Mikut z Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego – autorka książki „(Za)angażowanie młodzieży. Ku pedagogice i edukacji zaangażowanej społecznie” – podczas spotkania, które odbędzie się 21 listopada, w godzinach 16.00–17.30, w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej.

Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka. Blog na Zmianę (Odcinek XVI)

Są przyrodzone, powszechne, niezbywalne i niepodzielne. 20 listopada 1989 roku Zgromadzenie Ogólne ONZ przyjęło Konwencję o Prawach Dziecka. Warto poszerzać wiedzę na ich temat.