ZCDN

Utwórz w swojej szkole Klub Młodego Odkrywcy!

Klub Mlodego Odkrywcy 3

Jeśli więc jesteś nauczycielem, który poza stosowaniem tradycyjnych metod nauczania wdraża innowacje edukacyjne oraz pozwala dzieciom odkrywać i poznawać świat poprzez zabawę – to na pewno taki klub jest dla ciebie! Naszą ofertę kierujemy do każdego nauczyciela – możesz przystąpić do programu bez względu na to, czy uczysz przedmiotów przyrodniczych, czy jesteś humanistą, czy umysłem ścisłym. Oczekujemy jedynie otwartości, entuzjazmu oraz gotowości do  odkrywania nieznanych obszarów wiedzy i rzeczywistości.

Wszystkich chętnych do podjęcia się opieki nad klubami zapraszamy do udziału w spotkaniu organizacyjnym, które odbędzie się w trybie zdalnym 27 lutego, w godz. 16.30–17.30. Omówione na nim zostaną: procedura założenia klubu, rola i zadania opiekuna oraz wsparcie, jakie od Centrum Nauki Kopernik uzyska każda dołączająca do projektu osoba. Przybliżymy również przykłady funkcjonujących już klubów.Klub Młodego Odkrywcy można założyć w przedszkolu, w szkole lub bibliotece – zarówno w dużej, jak i małej miejscowości. I co najważniejsze – nie są do tego potrzebne żadne nakłady finansowe.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia –  I/C/48.

image
image 1

Najbliższe spotkanie 19 września, o godz. 16.00.

Podobne wpisy:
„Historia na czasie”. Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu inaugurującym prace sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli historii „Historia na czasie”, które odbędzie się 21 listopada w formule online, w godzinach 16.30–17.30.

Wyniki badania TIMSS

Już 4 grudnia 2024 roku poznamy wyniki najnowszej edycji badania TIMSS, czyli jednego z największych badań porównawczych sprawdzających kompetencje matematyczne i z nauk przyrodniczych.

Racjonalne usprawnienia w edukacji – poradnik dla nauczycieli

Instytut Badań Edukacyjnych opublikował kolejny poradnik dla nauczycieli. Tym razem jest on poświęcony sytuacjom, gdy nie jest możliwe tzw. projektowanie uniwersalne. Dotyczy to przede wszystkim pracy z osobami z niepełnosprawnościami.