ZCDN

“Słów cięcie, rżnięcie”, czy systemowa zmiana? Zawężone podstawy programowe z historii, WOS-u i HiT-u.

Warsztaty zostaną podzielone na trzy części. W pierwszej przeprowadzona zostanie analiza postulowanych zmian w podstawach programowych oraz ich korelacja z wybranymi podstawami programowymi i oczekiwaniami egzaminacyjnymi. W drugiej części uczestnicy zaprezentują własne propozycje zmian. Podsumowaniem warsztatów będzie wypracowanie wspólnej propozycji zmian w podstawach programowych.

Warsztaty online: „Słów cięcie, rżnięcie”, czy systemowa zmiana? Zawężone podstawy programowe z historii, WOS-u i HiT-u.
Zakres tematyczny: Podstawy programowe z historii, WOS-u i HiT-u dla szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych. Uzasadnienie proponowanych zmian zmierzających do ich zawężenia. Wymagania egzaminacyjne dla egzaminu ósmoklasisty oraz wymagania maturalne.
Termin: 26 lutego, godz. 17.30–19.45
Prowadząca: Katarzyna Rembacka
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się szkolenie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/C/51.

Podobne wpisy:
Zmiany w prawie oświatowym w roku szkolnym 2025/2026

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego wideopodsumowania dotyczącego zmian w prawie oświatowym w nadchodzącym roku szkolnym. Nagranie zawiera treści, które pojawiły się na sierpniowych konferencjach metodycznych i skierowane jest do wszystkich nauczycielek i nauczycieli.

Edukacja międzynarodowa w praktyce: wprowadzenie i rozwijanie międzynarodowych wymian i współprac edukacyjnych

Serdecznie zapraszamy nauczycieli, dyrektorów szkół oraz osoby zaangażowane w rozwój projektów edukacyjnych do udziału w wyjątkowym szkoleniu poświęconym edukacji międzynarodowej.

Nauczyciele i sztuczna inteligencja (AI). Spotkanie wprowadzające do serii szkoleń

Zapraszamy do udziału w spotkaniu wprowadzającym do nowego cyklu szkoleń dla nauczycielek i nauczycieli zainteresowanych tematyką sztucznej inteligencji.