ZCDN

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego z roku 2022

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego z roku 2022”, które odbędzie się online 7 marca, w godzinach 17.00–19.15.

Podczas szkolenia zostaną przedstawione wnioski i rekomendacje z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego przeprowadzonego w roku 2022. Uczestnicy i uczestniczki będą mieli okazję do zadawania prowadzącej pytań dotyczących egzaminu.

Warsztaty: Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego z roku 2022

Zakres tematyczny: Mocne i słabe strony ósmoklasistów w pracy z arkuszem w roku 2022 w kontekście przygotowań do egzaminu z języka polskiego w roku 2023. Raport o trudnościach przedmiotowych i błędach najczęściej popełnianych przez uczniów. Wskazówki i podpowiedzi niezbędne do pracy z ósmoklasistami na lekcjach języka polskiego.
Termin: 7 marca, godz. 17.00–19.15
Prowadząca:
Klaudia Szostak
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia I/C/2.

Podobne wpisy:
Zagubione, przywrócone? Herstorie w  teorii i praktyce szkolnej. Sieć współpracy i samokształcenia

Zdaniem Michelle Perrot, francuskiej historyczki i autorki „Mojej historii kobiet”, „w teatrze pamięci kobiety są jedynie delikatnym cieniem”. Badaczka konstatowała, że „większa połowa” ludzkości została „wypchnięta” z jej dziejów i okazała się „niegodna historii”. Czy w 2025 roku polskie uczennice i uczniowie nadal uczą się z podręczników, w których wątki herstoryczne są jedynie marginesem głównych treści? Jak do tej kwestii odnoszą się nauczycielki i nauczyciele? A może warto odnaleźć/przywołać sylwetki kobiet z regionu i zakotwiczyć je w dziejach, wskazując równocześnie korelację języka polskiego z historią?

Witajcie wyzwania 2025 roku! Blog na Zmianę (Odcinek XVIII)

Bardzo często publiczne dyskusje na różne tematy polityczne, społeczne, a nawet gospodarcze kończą się stwierdzeniem w takim lub zbliżonym brzmieniu: „No tak, ale zacząć trzeba od edukacji. Bez niej nie będzie tak, jak nam się marzy”. Frekwencja wyborcza – edukacja. Poziom kultury – edukacja. Wzrost wrażliwości społecznej – edukacja. Większa przedsiębiorczość Polaków – edukacja. Brzmi znajomo?

„Komunikacja na miarę…”, czyli Ferie z ZCDN-em 2025

Ferie z ZCDN-em czas zacząć! W tym roku będzie nam przyświecało hasło: „Komunikacja na miarę…”, które szeroko rozumiane zachęca do stosowania dobrych praktyk w szkołach, placówkach, w relacjach międzyludzkich.