ZCDN

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024”, które odbędzie się w trybie zdalnym 3 października, w godzinach 16.00–17.30.

W pierwszej części szkolenia dokonana zostanie ogólna analiza wyników z egzaminu ósmoklasisty z matematyki w roku 2024. Następnie przedstawione zostaną wyniki z zadań związanych z konkretnymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Omówione zostaną także sposoby rozwiązywania poszczególnych problemów. Uczestnicy przeanalizują zakres zagadnień występujących na egzaminie, co pozwoli na ukierunkowanie działań podejmowanych podczas przygotowywania kolejnego rocznika uczniów do egzaminu.

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Zakres tematyczny: Wyniki uczniów w procentach, centylach i na skali staninowej. Zadania egzaminacyjne a wymagania egzaminacyjne. Zakres zagadnień na egzaminie.

Termin: 3 października, godz.  16.00–17.30
Forma bezpłatna
Prowadząca:
Anna Bazyluk

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/D/2.

Podobne wpisy:
Zagubione, przywrócone? Herstorie w  teorii i praktyce szkolnej. Sieć współpracy i samokształcenia

Zdaniem Michelle Perrot, francuskiej historyczki i autorki „Mojej historii kobiet”, „w teatrze pamięci kobiety są jedynie delikatnym cieniem”. Badaczka konstatowała, że „większa połowa” ludzkości została „wypchnięta” z jej dziejów i okazała się „niegodna historii”. Czy w 2025 roku polskie uczennice i uczniowie nadal uczą się z podręczników, w których wątki herstoryczne są jedynie marginesem głównych treści? Jak do tej kwestii odnoszą się nauczycielki i nauczyciele? A może warto odnaleźć/przywołać sylwetki kobiet z regionu i zakotwiczyć je w dziejach, wskazując równocześnie korelację języka polskiego z historią?

Witajcie wyzwania 2025 roku! Blog na Zmianę (Odcinek XVIII)

Bardzo często publiczne dyskusje na różne tematy polityczne, społeczne, a nawet gospodarcze kończą się stwierdzeniem w takim lub zbliżonym brzmieniu: „No tak, ale zacząć trzeba od edukacji. Bez niej nie będzie tak, jak nam się marzy”. Frekwencja wyborcza – edukacja. Poziom kultury – edukacja. Wzrost wrażliwości społecznej – edukacja. Większa przedsiębiorczość Polaków – edukacja. Brzmi znajomo?

„Komunikacja na miarę…”, czyli Ferie z ZCDN-em 2025

Ferie z ZCDN-em czas zacząć! W tym roku będzie nam przyświecało hasło: „Komunikacja na miarę…”, które szeroko rozumiane zachęca do stosowania dobrych praktyk w szkołach, placówkach, w relacjach międzyludzkich.