ZCDN

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024”, które odbędzie się w trybie zdalnym 3 października, w godzinach 16.00–17.30.

W pierwszej części szkolenia dokonana zostanie ogólna analiza wyników z egzaminu ósmoklasisty z matematyki w roku 2024. Następnie przedstawione zostaną wyniki z zadań związanych z konkretnymi wymaganiami egzaminacyjnymi. Omówione zostaną także sposoby rozwiązywania poszczególnych problemów. Uczestnicy przeanalizują zakres zagadnień występujących na egzaminie, co pozwoli na ukierunkowanie działań podejmowanych podczas przygotowywania kolejnego rocznika uczniów do egzaminu.

Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z matematyki 2024

Zakres tematyczny: Wyniki uczniów w procentach, centylach i na skali staninowej. Zadania egzaminacyjne a wymagania egzaminacyjne. Zakres zagadnień na egzaminie.

Termin: 3 października, godz.  16.00–17.30
Forma bezpłatna
Prowadząca:
Anna Bazyluk

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/D/2.

Podobne wpisy:
Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już w najbliższy wtorek (2 kwietnia 2025), będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

However. Klub dyskusyjny w języku angielskim 

However to organizowany przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej klub dyskusyjny w języku angielskim z udziałem obcokrajowców mieszkających w Szczecinie. Spotkania klubu są okazją do rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku obcym oraz pełnią rolę integrującą przedstawicieli różnych kultur i promują edukację międzykulturową w szkołach.