ZCDN

Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?

Szkolenie odbędzie się w formie webinaru z udziałem praktyków – nauczycielek i nauczycieli różnych przedmiotów; będzie miało charakter dyskusji na temat miejsca sztucznej inteligencji w szkole. Spotkania obejmować będzie moderowaną rozmowę specjalistów i odpowiedzi na pytania uczestników.

Webinar: „Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?” – w ramach cyklu „Nie wiem! Spotkanie praktyków edukacji”
Zakres tematyczny: Sztuczne inteligencja w praktyce szkolnej. ChatGPT a proces edukacyjny – wyzwania i możliwości. Nowoczesna technologia AI a specyfika nauczania wybranych przedmiotów szkolnych.
Termin:
25 maja, godz. 16.00–18.15.
Prowadzący: Anna Bazyluk, Krzysztof Jaworski, Marta Kostecka, Joanna Sadłowska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/H/25.

Podobne wpisy:
Aktywność ucznia w bibliotece szkolnej

Zapraszamy na drugie w tym roku spotkanie w ramach Sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli bibliotekarzy!

„Biblioteka. Lubię tu być” – Tydzień Bibliotek

„Biblioteka. Lubię tu być” – hasło tegorocznej edycji Tygodnia Bibliotek świetnie pasuje do ostatnich zmian aranżacji w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej. Kojąca biel, łagodne łuki, kącik dla dzieci, zieleń na patio – lubimy tu być!

Spotkania z Książką Biograficzną – „Nie koniec, nie początek. Powojenne wybory polskich Żydów”

13 maja ZCDN gościć będzie Annę Bikont – jedną z najbardziej uznanych polskich dziennikarek, reporterek i pisarek, laureatkę wielu prestiżowych nagród, by wymienić Europejską Nagrodę Książkową, Wielką Nagrodę Fundacji Kultury, Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego, Nagrodę Historyczną „Polityki”. Jej najnowsza książka „Nie koniec, nie początek. Powojenne wybory polskich Żydów” będzie pretekstem do rozmowy na temat losu ocalałych polskich Żydów i Żydówek w tużpowojennych latach. Wszyscy oni – osamotnieni, otoczeni wrogością, targani wyrzutami sumienia, że to właśnie im udało się przetrwać – podjąć musieli decyzję: co dalej?