ZCDN

Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?

Szkolenie odbędzie się w formie webinaru z udziałem praktyków – nauczycielek i nauczycieli różnych przedmiotów; będzie miało charakter dyskusji na temat miejsca sztucznej inteligencji w szkole. Spotkania obejmować będzie moderowaną rozmowę specjalistów i odpowiedzi na pytania uczestników.

Webinar: „Co zrobić ze sztuczną inteligencją w szkole?” – w ramach cyklu „Nie wiem! Spotkanie praktyków edukacji”
Zakres tematyczny: Sztuczne inteligencja w praktyce szkolnej. ChatGPT a proces edukacyjny – wyzwania i możliwości. Nowoczesna technologia AI a specyfika nauczania wybranych przedmiotów szkolnych.
Termin:
25 maja, godz. 16.00–18.15.
Prowadzący: Anna Bazyluk, Krzysztof Jaworski, Marta Kostecka, Joanna Sadłowska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/H/25.

Podobne wpisy:
Majowe wydarzenia w ZCDN-ie

Aby ułatwić Państwu planowanie swojego rozwoju oraz rejestrację na nasze formy doskonalenia, przygotowaliśmy ofertę szkoleń na cały zbliżający się miesiąc. Poniżej znajdą Państwo kompletny harmonogram szkoleń, konferencji i spotkań na maj.

Konferencja „STEAM w edukacji”

Serdecznie zapraszamy koordynatorów Laboratorium Przyszłości oraz pozostałych nauczycieli do udziału w konferencji stacjonarnej „STEAM w edukacji”, która odbędzie się 26 kwietnia, w godz. 10.00–13.00, w siedzibie ZCDN-u. W ramach wydarzenia odbywać się będą warsztaty dotyczące wykorzystania obowiązkowego wyposażenia zakupionego w ramach Laboratoriów Przyszłości. W zespołach dotyczących druku 3D, audio video oraz zestawów mechatronicznych będzie można poszerzyć swoje umiejętności i poznać rozwiązana, które sprawdzają się w praktyce.

Zajęcia terenowe w przedszkolu

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach stacjonarnych „Zajęcia terenowe w przedszkolu”, które odbędą się 7 maja, w godz. 13.30–18.00, w siedzibie ZCDN-u.