ZCDN

Czego nie wiemy o młodzieży, ale boimy się zapytać? Odpowiedzi szukaj w nowych „Refleksjach”

Tym razem na naszych łamach publikujemy zatem nie tylko głosy eksperckie. W numerze, w rubryce PEDAGOGIKA MŁODZIEŻY, prezentujemy zestaw tekstów, które zostały napisane przez osoby stawiające w nauce pierwsze kroki. To studentki i studenci z Koła Naukowego Pedagogów Młodzieży „Young Power”, działającego przy Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego. To od nich możemy się dowiedzieć, dlaczego młodzież to być może najważniejsza grupa na drabinie demograficznej i dlaczego warto czasami wysłuchać o problemach, aspiracjach oraz dokonaniach młodych ludzi. Innymi słowy: młodzież teraz!

Zapraszamy do lektury w wersji papierowej i elektronicznej!

okladka.pdf

Podobne wpisy:
Coś więcej niż smutek… Konferencja dotycząca zdrowia psychicznego

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli na konferencję organizowaną przez ZCDN oraz Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego. Wydarzenie, które odbędzie się już w najbliższy wtorek (2 kwietnia 2025), będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem udział w nim wezmą nie tylko nauczyciele, ale również uczniowie.

Kwiecień – Miesiącem Świadomości Autyzmu   

W kwietniu, który jest Miesiącem Świadomości Autyzmu, przygotowaliśmy dla Państwa szereg wydarzeń, podczas których porozmawiamy o wspieraniu uczniów w spektrum, radzeniu sobie z trudnymi zrachowaniami, dokumentacji i edukacji włączającej, metodach pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

However. Klub dyskusyjny w języku angielskim 

However to organizowany przez Bibliotekę Pedagogiczną im. Heleny Radlińskiej klub dyskusyjny w języku angielskim z udziałem obcokrajowców mieszkających w Szczecinie. Spotkania klubu są okazją do rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku obcym oraz pełnią rolę integrującą przedstawicieli różnych kultur i promują edukację międzykulturową w szkołach.