ZCDN

Czy sztuczna inteligencja zastąpi w przyszłości nauczycieli?

Serdecznie zapraszamy (w zaproszeniu wykorzystano avatara stworzonego przy pomocy narzędzi AI z tekstem wygenerowanym przez chatGPT) do udziału w konferencji hybrydowej „Czy sztuczna inteligencja (AI) zastąpi nauczycieli?”, która odbędzie się 27 kwietnia, w godzinach 15.30–18.00.

Program konferencji

15:30–15:45 – Otwarcie konferencji, sprawy organizacyjne, plan spotkania
15:45–16:45 – Prezentacja i dyskusja dotyczące AI i czatu GPT – Sławomir Wernikowski, ZUT w Szczecinie
16:45–17:00 – Przerwa
17:00–18:00 – Warsztaty (obowiązuje osobna rejestracja)

Proste i darmowe narzędzia wykorzystujące AI w edukacji (warsztaty stacjonarne) – Krzysztof Jaworski

Zrozumieć sztuczną inteligencję. Krótkie wprowadzenie dla humanistów (i nie tylko) (szkolenie online) – Marta Kostecka

Prowadzący

  • mgr inż. Sławomir Wernikowski – autor opowiadań, inżynier informatyk, nauczyciel akademicki, ZUT
  • Krzysztof Jaworski – nauczyciel konsultant ds. podnoszenia kompetencji cyfrowych kadry zarządzającej i nauczycieli, ZCDN
  • Marta Kostecka – nauczycielka konsultantka ds. edukacji humanistycznej, ZCDN

Konferencja hybrydowa: Czy sztuczna Inteligencja (AI) zastąpi nauczycieli?
Zakres tematyczny: Sztuczna inteligencja. Chat open AI. Dall-e. Akinator. Narzędzia edukacyjne online.
Termin: 27 kwietnia, godz. 15.30–18.00
Forma bezpłatna

Rejestracja na konferencję odbywa się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia II/17.

Rejestracja na warsztaty:

Proste i darmowe narzędzia wykorzystujące AI w edukacji (warsztaty stacjonarne)

Zrozumieć sztuczną inteligencję. Krótkie wprowadzenie dla humanistów (i nie tylko) (szkolenie online)

Wszystkie zakwalifikowane osoby w dniu konferencji otrzymają link umożliwiający uczestnictwo w zajęciach w formie zdalnej.

Podobne wpisy:
Zagubione, przywrócone? Herstorie w  teorii i praktyce szkolnej. Sieć współpracy i samokształcenia

Zdaniem Michelle Perrot, francuskiej historyczki i autorki „Mojej historii kobiet”, „w teatrze pamięci kobiety są jedynie delikatnym cieniem”. Badaczka konstatowała, że „większa połowa” ludzkości została „wypchnięta” z jej dziejów i okazała się „niegodna historii”. Czy w 2025 roku polskie uczennice i uczniowie nadal uczą się z podręczników, w których wątki herstoryczne są jedynie marginesem głównych treści? Jak do tej kwestii odnoszą się nauczycielki i nauczyciele? A może warto odnaleźć/przywołać sylwetki kobiet z regionu i zakotwiczyć je w dziejach, wskazując równocześnie korelację języka polskiego z historią?

Witajcie wyzwania 2025 roku! Blog na Zmianę (Odcinek XVIII)

Bardzo często publiczne dyskusje na różne tematy polityczne, społeczne, a nawet gospodarcze kończą się stwierdzeniem w takim lub zbliżonym brzmieniu: „No tak, ale zacząć trzeba od edukacji. Bez niej nie będzie tak, jak nam się marzy”. Frekwencja wyborcza – edukacja. Poziom kultury – edukacja. Wzrost wrażliwości społecznej – edukacja. Większa przedsiębiorczość Polaków – edukacja. Brzmi znajomo?

„Komunikacja na miarę…”, czyli Ferie z ZCDN-em 2025

Ferie z ZCDN-em czas zacząć! W tym roku będzie nam przyświecało hasło: „Komunikacja na miarę…”, które szeroko rozumiane zachęca do stosowania dobrych praktyk w szkołach, placówkach, w relacjach międzyludzkich.