ZCDN

Edukacja klasyczna w ramach koła historycznego

Szkolenie rozpocznie się od przedstawienia scenariuszy zajęć koła historycznego dla szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych z elementami nauki podstaw łaciny. Następnie zostaną zaprezentowane i omówione materiały dydaktyczne. Przedstawione zostaną również sposoby pracy na zajęciach koła historycznego.

Szkolenie: Edukacja klasyczna w ramach koła historycznego

Zakres tematyczny: Przykładowe scenariusze zajęć koła historycznego z wykorzystaniem elementów edukacji klasycznej oraz sposoby ich realizacji.

Termin: 10 października, godz. 16.45–18.15

Prowadząca: Wiktoria Knap

Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się szkolenie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/C/27.

Podobne wpisy:
Zmiana organizacji pracy ZCDN-u w okresie wakacyjnym

Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca do 30 sierpnia Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli będzie otwarte w godzinach 9.00–14.00. Jednocześnie przypominamy, że w związku z planowaną przerwą wakacyjną Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Szczecinie oraz Oddziały Zamiejscowe ZCDN-u w Gryficach i Świnoujściu będą nieczynne od 8 lipca do 16 sierpnia.

Zapraszamy na konferencje sierpniowe

Jak co roku zapraszamy Państwa do udziału w sierpniowych konferencjach metodycznych, poprzedzających rozpoczęcie kolejnego roku szkolnego. Tegoroczne spotkania odbędą się pod hasłem „Sztuczna inteligencja (AI) w szkolnej codzienności”.

Jakie alternatywy w edukacji? O tym przeczytasz w nowym numerze „Refleksji”!

Hasło przewodnie najnowszego zeszytu Zachodniopomorskiego Kwartalnika Oświatowego „Refleksje”, czyli EDUKACJA ALTERNATYWNA, odsyła do nowatorskich, odważnych, nieskrępowanych pomysłów na kształtowanie środowiska oświatowego, które idzie z duchem czasu i nie obawia się ograniczeń. „Edukacja alternatywna, czyli jaka?” – ktoś mógłby całkiem słusznie zapytać. Taka, dzięki której szkoła może się rozwijać w kierunku egalitaryzmu, empatii, współpracy, na czym skorzysta najbliższe otoczenie społeczne: rodzice, grono pedagogiczne i oczywiście uczniowie i uczennice. O tym wszystkim piszą autorki i autorzy szkiców, esejów, felietonów zamieszczonych w najnowszym numerze naszego pisma.