ZCDN

Edukacja przyrodnicza w przedszkolu – formy i metody aktywne

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach stacjonarnych „Edukacja przyrodnicza w przedszkolu – formy i metody aktywne”, które odbędą się 25 kwietnia, w godzinach 14.00–18.00, w siedzibie ZCDN-u w Szczecinie.

Podczas części wykładowej zaprezentowane zostaną, na podstawie prezentacji multimedialnej, aktywne metody i formy pracy z dziećmi z zakresu edukacji przyrodniczej. W części warsztatowej nauczyciele wykonają obserwacje, doświadczenia i eksperymenty, z wykorzystaniem wybranych pomocy dydaktycznych. Efektem warsztatów będzie poszerzenie wiedzy przyrodniczej i wzbogacenie warsztatu metodycznego nauczycieli.

Warsztaty: Edukacja przyrodnicza w przedszkolu – formy i metody aktywne
Zakres tematyczny: Aktywne metody i formy pracy z zakresu edukacji przyrodniczej w przedszkolu. Rola środków dydaktycznych w aranżacji sal i ogrodu przedszkolnego oraz planowaniu i przeprowadzeniu zajęć z tego obszaru. Doświadczenia i eksperymenty w zakresie edukacji przyrodniczej w przedszkolu.
Termin: 25 kwietnia, godz. 14.00–18.00
Miejsce: ZCDN, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin, sala 121
Prowadząca:
Renata Wiśniewska
Forma bezpłatna

Aby wziąć udział w warsztatach, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: I/B/6.

 

Podobne wpisy:
Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli – „4K w edukacji”

Zainaugurowaliśmy sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli 4K w edukacji. Jest to kohortowa sieć wzajemnego uczenia się, w ramach której podczas roku szkolnego odbędą się 4 spotkania, każde poświęcone wybranej kompetencji przyszłości (kreatywność, krytyczne myślenie, komunikacja i kooperacja).

I Bieg Nauczycieli im. Komisji Edukacji Narodowej

Zapraszamy do udziału w I Biegu Nauczycieli im. Komisji Edukacji Narodowej, który odbędzie się 8 października w Parku Kasprowicza w Szczecinie.

Jaka będzie przyszłość dydaktyki? Ukazał się nowy numer „Refleksji”!

Dyskusje na temat horyzontów edukacji nabierają rozpędu: reformy polityki oświatowej, zmiany społeczne i wyraźna dominacja technologii cyfrowych nad tradycyjnymi metodami nauczania to fakty, którym trudno zaprzeczyć. Dlatego w najnowszym numerze naszego kwartalnika, zatytułowanym „Dydaktyka (w) przyszłości”, znalazły się rozważania dotyczące nieostrych granic między humanistyką, pedagogiką i mediami.