ZCDN

Jestem wychowawcą – kompetentny praktyk w działaniu. Metaumiejętności nauczyciela

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu online „Jestem wychowawcą – kompetentny praktyk w działaniu. Metaumiejętności nauczyciela”, które odbędzie się 11 marca, w godzinach 10.00–13.00.

Podczas szkolenia nauczyciele, wykorzystując narzędzia coachingowe, dokonają autodiagnozy swoich kompetencji psychologicznych, niezbędnych w zawodzie nauczyciela. Warsztatowo przećwiczą autoprezentację, poznają swoje style zarządzania zespołem klasowym. Efektem szkolenia będzie pogłębiona samoświadomość własnych zasobów oraz kompetencji psychologicznych i społecznych w relacji z uczniami.

Warsztaty: Jestem wychowawcą – kompetentny praktyk w działaniu. Metaumiejętności nauczyciela
Zakres tematyczny:
Warunki sprzyjające komunikacji interpersonalnej w relacji nauczyciel – uczeń. Style uczenia się. Zasoby i style zachowania w procesie zarządzania zespołem klasowym. Autodiagnoza kompetencji psychologicznych i społecznych nauczyciela.
Termin: 11 marca, godz. 10.00–13.00
Prowadząca:
Renata Majewska
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia I/A/1.

 

Podobne wpisy:
Drogi do niepodległości – gra planszowa Muzeum Historii Polski i sposoby jej wykorzystania na lekcjach historii

24 października w ZCDN-ie gościć będziemy Gabrielę Sierocińską-Dec, kierowniczkę Działu Edukacji Muzeum Historii Polski, oraz Adama Rębacza, zastępcę kierownika Działu Edukacji Muzeum Historii Polski. Podczas warsztatów skierowanych do nauczycieli historii zaprezentowana zostanie gra planszowa „Drogi do niepodległości”, a także wskazane zostaną praktyczne możliwości jej wykorzystania na lekcjach szkolnych. Spotkanie będzie również okazją do zapoznania się z ofertą edukacyjną MHP oraz nawiązania kontaktów.

Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu

Właśnie ukazała się nowa publikacja ZCDN-u „Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu” pod redakcją Natalii Cybort-Zioło i Mateusza Lipko. Na książkę składa się dziewięć artykułów, z których każdy w nieco inny sposób stara się zgłębić istotę sztuki ulicznej. Efektem tego jest więc publikacja interdyscyplinarna, która może zainteresować nauczycielki i nauczycieli różnych przedmiotów. Proces pracy nad książką był pełen intelektualnych wyzwań. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że wszyscy autorzy i autorki są zawodowo związani z ZCDN-em. Zachęcamy do lektury!

O pomaganiu. Blog na Zmianę (odcinek XIII)

Powódź 2024 to kolejna sytuacja, która pokazała, że Polacy są solidarni i w sytuacjach kryzysowych szybko się mobilizują, by udzielić wsparcia poszkodowanym – zarówno w aspekcie finansowym, materialnym czy prawnym, jak i społecznym.