ZCDN

Nasłuch pedagogiczny: Doświadczenie niedoświadczalnego – rzeczywistość wirtualna w szkole

Nasłuch pedagogiczny: Doświadczenie niedoświadczalnego – rzeczywistość wirtualna w szkole

Serdecznie zapraszamy do wysłuchania ostatniego w tym roku szkolnym odcinka „Nasłuchu Pedagogicznego”, którego gościem jest Radosław Nagay – wykładowca Akademii Sztuki w Szczecinie. Podczas rozmowy zastanowimy się nad możliwością wykorzystania technologii wirtualnej w edukacji.

Rozmowę przeprowadził Grzegorz Sadłowski.

Radosław Nagay – wykładowca Akademii Sztuki w Szczecinie. Prowadzi pracownię animacji 2D/3D oraz zajęcia, które pomagają artystom wykorzystywać nowoczesne technologie w pracy twórczej. Właściciel i współwłaściciel kilku firm zajmujących się inżynierią biomedyczną, produkcją gier komputerowych oraz oprogramowaniem VR/AR.

Podobne wpisy:
O współpracy szkół technicznych i branżowych. Rozmowa z Barbarą Halską

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Barbarą Halską, która dzieli się swoim bogatym doświadczeniem z zakresu kształcenia zawodowego i realizacji projektów angażujących placówki oświatowe i partnerów zewnętrznych. Ten odcinek „Nasłuchu pedagogicznego” polecamy szczególnie osobom związanym z kształceniem na poziomie ponadpodstawowym oraz branżowym i technicznym. 

Szkoła bez ocen

W najnowszym odcinku „Nasłuchu Pedagogicznego” do rozmowy zaprosiliśmy Magdalenę Bujakowską, dyrektorkę Szkoły Podstawowej nr 2 w Świdwinie, która opowiedziała o swoich doświadczeniach w pracy bez stopni i przedstawiła przykłady dobrej praktyki. Zwróciła szczególną uwagę na aktywny proces uczenia się dzieci, pracę blokami, które pozwalają na łączenie różnych dziedzin życia, ułatwiając uczenie się. Podcast nagrany został […]

Kto (nie) potrzebuje szkół prywatnych?

W nowym odcinku „(Nie)pokoju nauczycielskiego” gości dr Przemysław Rojek, nauczyciel języka polskiego w Liceum Ogólnokształcącym Zakonu Pijarów im. ks. Stanisława Konarskiego w Krakowie, prywatnej szkole z ponadstuletnią tradycją kształcenia młodzieży. Główny wątek rozmowy orbituje wokół pytań: czy w Polsce potrzebujemy szkół prywatnych i czym różnią się one od szkół publicznych? Bohater tego odcinka mówi także […]