ZCDN

Nasłuch pedagogiczny: Doświadczenie niedoświadczalnego – rzeczywistość wirtualna w szkole

Nasłuch pedagogiczny: Doświadczenie niedoświadczalnego – rzeczywistość wirtualna w szkole

Serdecznie zapraszamy do wysłuchania ostatniego w tym roku szkolnym odcinka „Nasłuchu Pedagogicznego”, którego gościem jest Radosław Nagay – wykładowca Akademii Sztuki w Szczecinie. Podczas rozmowy zastanowimy się nad możliwością wykorzystania technologii wirtualnej w edukacji.

Rozmowę przeprowadził Grzegorz Sadłowski.

Radosław Nagay – wykładowca Akademii Sztuki w Szczecinie. Prowadzi pracownię animacji 2D/3D oraz zajęcia, które pomagają artystom wykorzystywać nowoczesne technologie w pracy twórczej. Właściciel i współwłaściciel kilku firm zajmujących się inżynierią biomedyczną, produkcją gier komputerowych oraz oprogramowaniem VR/AR.

Podobne wpisy:
Jak (nie) powinniśmy uczyć w szkole religii? Rozmowa z ks. prof. Andrzejem Dragułą

W najnowszym odcinku „(Nie)pokoju nauczycielskiego” gości ksiądz Andrzej Draguła, profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, teolog, publicysta, autor książek. Jednym z wątków poruszanych w podkaście są lekcje religii. Czy należy uczyć religii tylko w szkole, czy tylko przy parafiach? A może jest inna forma, w jakiej dałoby się zorganizować lekcje tego przedmiotu? I być może najważniejsze pytanie: czego […]

Dlaczego potrzebujemy edukacji ekologicznej? Rozmowa z Robertem Jurszą

Gościem nowego odcinka „(Nie)pokoju nauczycielskiego” jest Robert Jurszo, dziennikarz przyrodniczy, autor książki Spotkania z nagą małpą. Opowieści o zwierzętach, w której zostały przedstawione sylwetki sześciorga bohaterów. Są to: delfin Peter, szympans Dawid Siwobrody, wilczyca Gudrun, łosza Matylda, żubr Wiking oraz jedyny wśród tych ssaków ptak, Pan Gawron. Jaki charakter mają współcześnie relacje człowieka i zwierząt? […]

Dlaczego szkoła jest kobietą? Rozmowa z prof. Edytą Głowacką-Sobiech

Gościnią nowego odcinka „(Nie)pokoju nauczycielskiego” jest profesor Edyta Głowacka-Sobiech z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Tym razem rozmowa dotyczy zagadnienia relacji szkoły i kobiet. Czy polska edukacja to domena kobiet? Dlaczego mężczyźni częściej niż kobiety zostają ministrami edukacji? I jak można zmieniać społeczne postrzeganie zawodu nauczycielskiego? Trzynasty odcinek podcastu „(Nie)pokój nauczycielski” […]