ZCDN

Objąć słowami nauczycielskie doświadczenia – cykl spotkań

cykl pani profesor baner

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym seminarium z cyklu „Objąć słowami nauczycielskie doświadczenia”, prowadzonym przez prof. Marię Czerepaniak-Walczak, skierowanym do nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych. Najbliższe spotkanie odbędzie się 22 maja (czwartek), w godzinach 15.00–16.30, w siedzibie ZCDN-u.

Seminarium: Objąć słowami nauczycielskie doświadczenia
Zakres tematyczny:
 Widzialne i niewidzialne uczenie się bycia nauczycielką/nauczycielem. Rola języka. Pola nauczycielskich doświadczeń. Typy nauczycielskiej świadomości. Nauczyciel w czasach AI.
Termin: 22 maja, godz.  15.00–16.30
Miejsce: ZCDN, ul. gen. J. Sowińskiego 68, sala 116
Forma bezpłatna
Prowadząca: 
prof. Maria Czerepaniak-Walczak

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/G/13.

Podobne wpisy:
Spotkania z Książką Biograficzną – „Nie koniec, nie początek. Powojenne wybory polskich Żydów”

13 maja ZCDN gościć będzie Annę Bikont – jedną z najbardziej uznanych polskich dziennikarek, reporterek i pisarek, laureatkę wielu prestiżowych nagród, by wymienić Europejską Nagrodę Książkową, Wielką Nagrodę Fundacji Kultury, Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego, Nagrodę Historyczną „Polityki”. Jej najnowsza książka „Nie koniec, nie początek. Powojenne wybory polskich Żydów” będzie pretekstem do rozmowy na temat losu ocalałych polskich Żydów i Żydówek w tużpowojennych latach. Wszyscy oni – osamotnieni, otoczeni wrogością, targani wyrzutami sumienia, że to właśnie im udało się przetrwać – podjąć musieli decyzję: co dalej?

„Biblioteka. Lubię tu być” – Tydzień Bibliotek

„Biblioteka. Lubię tu być” – hasło tegorocznej edycji Tygodnia Bibliotek świetnie pasuje do ostatnich zmian aranżacji w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej. Kojąca biel, łagodne łuki, kącik dla dzieci, zieleń na patio – lubimy tu być!

Jak (na)uczyć obywatelskości? O tym przeczytasz w nowym numerze „Refleksji”!

Tym razem na łamach „Refleksji” przybliżamy tematykę edukacji obywatelskiej, która jako nowy przedmiot wejdzie do obowiązkowego programu nauczania w roku szkolnym 2025/2026. Jakie koncepcje i metody dydaktyczne można zastosować na lekcjach edukacji obywatelskiej? Autorki i autorzy najnowszego zeszytu „Refleksji” omawiają tę problematykę zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki współczesnej edukacji.