ZCDN

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli biologii

Spotkanie rozpocznie się od omówienia zasad tworzenia programu autorskiego zgodnie z Rozporządzeniem w oparciu o prezentację multimedialną. Następnie przedstawiony zostanie przykładowy autorski program nauczania biologii. W kolejnej fazie zajęć nauczycielki i nauczyciele wymienią się doświadczeniami w zakresie tworzenia autorskich programów nauczania. Na zakończenie prowadząca zdiagnozuje potrzeby szkoleniowe uczestniczek i uczestników, by na tej podstawie ustalić tematy przyszłych spotkań w bieżącym roku szkolnym.

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli biologii
Zakres tematyczny:
Autorski program nauczania a awans zawodowy nauczyciela. Rodzaje autorskich programów nauczania. Podstawy prawne w zakresie konstruowania autorskiego programu nauczania. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tworzenia autorskiego programu nauczania.
Termin:
9 lutego, godz. 15.30–18.00
Prowadząca:
Sylwia Małecka
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia III/14.

Podobne wpisy:
Drogi do niepodległości – gra planszowa Muzeum Historii Polski i sposoby jej wykorzystania na lekcjach historii

24 października w ZCDN-ie gościć będziemy Gabrielę Sierocińską-Dec, kierowniczkę Działu Edukacji Muzeum Historii Polski, oraz Adama Rębacza, zastępcę kierownika Działu Edukacji Muzeum Historii Polski. Podczas warsztatów skierowanych do nauczycieli historii zaprezentowana zostanie gra planszowa „Drogi do niepodległości”, a także wskazane zostaną praktyczne możliwości jej wykorzystania na lekcjach szkolnych. Spotkanie będzie również okazją do zapoznania się z ofertą edukacyjną MHP oraz nawiązania kontaktów.

Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu

Właśnie ukazała się nowa publikacja ZCDN-u „Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu” pod redakcją Natalii Cybort-Zioło i Mateusza Lipko. Na książkę składa się dziewięć artykułów, z których każdy w nieco inny sposób stara się zgłębić istotę sztuki ulicznej. Efektem tego jest więc publikacja interdyscyplinarna, która może zainteresować nauczycielki i nauczycieli różnych przedmiotów. Proces pracy nad książką był pełen intelektualnych wyzwań. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że wszyscy autorzy i autorki są zawodowo związani z ZCDN-em. Zachęcamy do lektury!

O pomaganiu. Blog na Zmianę (odcinek XIII)

Powódź 2024 to kolejna sytuacja, która pokazała, że Polacy są solidarni i w sytuacjach kryzysowych szybko się mobilizują, by udzielić wsparcia poszkodowanym – zarówno w aspekcie finansowym, materialnym czy prawnym, jak i społecznym.