ZCDN

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli biologii

Spotkanie rozpocznie się od omówienia zasad tworzenia programu autorskiego zgodnie z Rozporządzeniem w oparciu o prezentację multimedialną. Następnie przedstawiony zostanie przykładowy autorski program nauczania biologii. W kolejnej fazie zajęć nauczycielki i nauczyciele wymienią się doświadczeniami w zakresie tworzenia autorskich programów nauczania. Na zakończenie prowadząca zdiagnozuje potrzeby szkoleniowe uczestniczek i uczestników, by na tej podstawie ustalić tematy przyszłych spotkań w bieżącym roku szkolnym.

Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli biologii
Zakres tematyczny:
Autorski program nauczania a awans zawodowy nauczyciela. Rodzaje autorskich programów nauczania. Podstawy prawne w zakresie konstruowania autorskiego programu nauczania. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tworzenia autorskiego programu nauczania.
Termin:
9 lutego, godz. 15.30–18.00
Prowadząca:
Sylwia Małecka
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się spotkanie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia III/14.

Podobne wpisy:
Jak uatrakcyjnić lekcje informatyki?

Serdecznie zapraszamy na konferencję połączoną z warsztatami „Druk 3D i inne sposoby angażowania uczniów na lekcjach informatyki”, która odbędzie się w siedzibie ZCDN-u w Szczecinie 29 marca, w godzinach 14.00–18.00. Wydarzenie jest współorganizowane z wydawnictwem MiGra.

Teatr w szkole?

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach stacjonarnych „Po co komu teatr? – pedagogika teatru w szkole”, które odbędą się 3 kwietnia, w godzinach 13.00–14.30, w IX Liceum Ogólnokształcącym w Szczecinie.

W kwietniu ZCDN zaświeci na niebiesko!

Kwiecień jest światowym miesiącem wiedzy na temat autyzmu, dlatego w tym czasie ZCDN „zaświeci się” na niebiesko. W związku z obchodami przygotowaliśmy dla Państwa cykl szkoleń i spotkań dotyczących teorii, objawów i charakterystycznych zachowań dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu. Nasze działania mają na celu propagowanie wiedzy na ten temat oraz udzielenie realnej pomocy dyrektorom i nauczycielom w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu.